fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתלי בנט הצטרף לקמפיין הבית יהודי בחיפה

שר הכלכלה הצטרף לקמפיין של מתמודד הבית היהודי שי בלומנטל והקליט הודעה בקולו הקוראת להצביע למועמד הסיעה
שי בלומנטל (צילום: שלמה שוהם)
שי בלומנטל (צילום: שלמה שוהם)
שי בלומנטל (צילום: שלמה שוהם)
שי בלומנטל (צילום: שלמה שוהם)

שר הכלכלה נפתלי בנט הצטרף לקמפיין רשימת "הבית היהודי" בחיפה, בראשותו של שי בלומנטל מקרית שמואל. השר בנט הקליט פנייה אל ציבור הבוחרים בעיר, המשודרת בשבוע שלפני הבחירות ברדיו חיפה.

בנט שגדל בחיפה, מגיע אל העיר לביקורים רבים, במהלכם הוא פוקד את בית הוריו. במהלך הקמפיין שהתקיים בעיר, ההורים תלו כרזה של הרשימה על ביתם ופנו אל חברים ומכרים, רבים מהם בני הקהילה האנגלו-סקסית בחיפה, בקריאה להגיע אל הקלפי ולהצביע את אותיות הרשימה – טב.

ראש רשימת הבית היהודי בחיפה, סגן ראש העיר שי בלומנטל: "מהתגובות בשטח והמאמץ שאנו משקיעים בשבוע האחרון, מתחזקת התחושה שהבית היהודי עתיד להכפיל ואף לשלש את כוחו בחיפה. אחרי חמש שנים בהן הגעתי להישגים בזכות מנדט אחד במועצת העיר, אנו מאמינים שיש לנו הזדמנות של ממש להשפיע ולחזק את חיפה".

בסדרת ביקורי שרים מטעם המפלגה שהתקיימו בעיר בחודש האחרון, נשמעו אמירות ברורות בדבר הכוונה לסייע לעיר. השר לענייני אזרחים וותיקים אורי אורבך שהיה אורחו של בלומנטל הצהיר על רצונו להשקיע בהקמת מוקד חירום לבני הגיל השלישי בבית החולים רמב"ם. סגן שר הדתות הרב אלי בן דהן סיכם עם ראש העירייה יונה יהב, כי הרב הראשי האשכנזי הבא של חיפה, יהיה מטעם הציונות הדתית לאומית. שר השיכון אורי אריאל הצהיר על מתן תמיכה בהיקף של 5 מיליון שקלים, לשיפוץ חזיתות בתים בשכונת הדר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות