fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום יוגש נגד יגאל פדידה, תיק החקירה נגד צורי נסגר

יגאל פדידה (צילום ארכיון קרית מוצקין)
יגאל פדידה (צילום ארכיון קרית מוצקין)

פרקליטות מחוז חיפה החליטה, היום (חמישי), להגיש כתבי אישום בכפוף לשימוע, בפרשת החי פארק בקרית מוצקין, שעניינה עבירות מרמה, הלבנת הון ושוחד על ידי בעלי תפקידים במתחם החי פארק בקרית מוצקין, המצוי תחת ניהולה של רשת המתנ"סים בעיר.

עוד הוחלט על סגירת התיק כנגד ראש עיריית קרית מוצקין  חיים צורי, בהיעדר תשתית ראייתית מספיקה להעמדתו לדין.

במסגרת החקירה, נחקרו באזהרה מספר מעורבים, מנהל גן החיות בחי פארק  יגאל פדידה, איש עסקים המקורב ליגאל פדידה, ספקים של החי פארק, בעל ציינג' ומספר קבלנים שביצעו עבודות בנייה בחי פארק.
בתום חקירה מסועפת וממושכת הועבר התיק, שהינו רחב היקף ומורכב ראייתית, לבחינת פרקליטות מחוז חיפה. בהמשך, הוחלט על חקירתו של צורי באזהרה, כמו גם על ביצוען של השלמות חקירה נוספות.
עם החזרת התיק ממשטרת ישראל לפרקליטות, ולאחר בחינת מדוקדקת של כל חומר הראיות, החליט פרקליט המחוז, על הגשת כתבי אישום, בכפוף לשימוע כנגד פדידה, ושישה חשודים נוספים, זאת בגין מספר פרשיות שעניין עבירות שוחד, מרמה עבירות על חוק איסור הלבנת הון, וכן בגין עבירות נוספות.

בחינת הראיות שנאספו כנגד צורי, העלתה כי לא נמצאה תשתית ראייתית מבוססת למעורבותו בפרשות השונות, ומשכך החליט פרקליט המחוז על דעת פרקליט המדינה והמשנה לפרקליט המדינה לסגור את התיק בעניינו מחוסר ראיות מספיקות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות