fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חילוץ נדיר בנשר: אישה הדרדרה לוואדי בעומק 100 מטר

לפנות בוקר התקבלה בכוחות הביטחון קריאה מצעירה שסיפרה שאימה נפגעה בתאונת דרכים ואינה יודעת לאתר את מיקומה. "אני בתוך עצים, תארה בטלפון"
חילוץ מוואדי בנשר
הנהגת אותרה לע ידי איכון טלפוני. חילוץ מוואדי בנשר (צילום: דוברות כיבוי אש אש מחוז חוף)
חילוץ מוואדי בנשר
הנהגת אותרה על ידי איכון טלפוני. חילוץ מוואדי בנשר (צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף)

לפנות בוקר התקבלה במוקד שירותי הכבאות של מחוז חוף קריאה על אשה אשר הדרדרה עם רכבה לתהום. האשה לא ידעה לציין את מיקומה פרט לעובדה שהיא מוקפת בעצים. בעזרת איכון הטלפון הסלולרי שלה התברר כי מיקומה הכללי הוא במורדות נשר. שלושה צוותי לוחמי אש מתחנות נשר, חלץ ופארק הכרמל בפיקודו של טפסר משנה לוי שלום הוזנקו למקום והחלו בסריקות על מנת לאתר את מיקומה המדויק. מקץ זמן נמצא הרכב ובתוכו האשה בשנות הארבעים לחייה, כשהיא לכודה בתוכו ופצועה.

מיקומו של הרכב היה בחלקה התחתון של דרך משה בעיר נשר, בסמוך למפגש עם רחוב המגינים- אותו קטע דרך בו התרחשה התאונה הקשה בה נהרגו שישה בני אדם לפני מספר חודשים. התברר כי הרכב והאשה שבתוכו התדרדר לתהום שעומקה כמאה מטרים ותוואי הגישה אליו תלול וקשה. מסוק של יחידת החילוץ של חיל האויר 669, הוזעק למקום אך לא יכל לסייע בחילוץ עקב הימצאותם של קווי מתח עליון בדיוק מעל הזירה.

משימת חילוצה של הפצועה הוטלה על יחידת החילוץ של מחוז חוף בפיקודו של רשף חמוד מרזוק, בתום עבודה מאומצת נבנתה מערכת של חבלים וכננות אשר בעזרתה הועלתה הפצועה על גבי אלונקה אל פני השטח והועברה לצוות מד"א.

חילוץ בנשר
חילוץ בנשר (צילום: דוברות כיבוי אש מחוז חוף)

פאראמדיק מד"א עופר יעקב שירד עם הציוד הרפואי לוואדי סיפר: ״תנאי השטח היו קשים מאוד. נעזרנו באמצעות מכשור ותאורה של מסוק צה"ל וכיבוי. ירדנו לעומק של כ-100 מטר והבחנו ברכב פרטי מעוך לחלוטין לאחר שככל הנראה התהפך מספר פעמים . הנהגת  נלכדה ברכב כשהיא בהכרה מלאה. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי תוך שצוות הכיבוי מחלץ אותה מהרכב כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית . לאחר שחולצה העלנו אותה באמצעות כבלים ופיננו אותה כשהיא במצב בינוני יציב ובהכרה מלאה בליווי הרופא הצבאי לבית החולים רמב"ם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות