fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הילדים הועברו למשמורתו של האב באמצעות ייפוי כוח מהאם

האבא הציג באמצעות עו"ד גיא אופיר בפני בית המשפט לענייני משפחה בחיפה מכתב שבו האימא מייפה את כוחו "לגדל ולקבל משמורת קבועה החל מהיום". בפס"ד תקדימי העביר בית המשפט את המשמורת על שלושה ילדים קטינים לידי האב
צילום: אילוסטרציה פנתרמדיה

חשיבות לקביעות ויציבות. "העיקרון המרכזי בקביעת סביבת הגידול המועדפת לילדים וקביעת ההורה המשמורת, הינו מידת היציבות והקביעות שההורה מספק לילדיו. טובת הילדים אינה מושגת כאשר הם נתונים לחסדיהן והמורדות הרגשיים שמאפיינים את האם", כך טען ב"כ של האבא עו"ד גיא אופיר בבית המשפט לענייני משפחה בחיפה בתביעה לקבלת משמורת מלאה שהגיש.

צילום: אילוסטרציה פנתרמדיה

לדברי עו"ד אופיר, האם, טוענת כי היא רוצה במשמורת על הילדים וכי העבירה לאב את המשמורת עליהם, מספר פעמים בשל חוסר יכולתה לטפל בהם באופן רציף ובטענה שאינה עומדת עוד בעול גידולם.

בית המשפט לענייני משפחה פסק כי המשמורת תעבור כאמור לאבא. לדברי עו"ד  אופיר, "כיום הבנות מתגוררות עם אביהן ומשפחתו החדשה בהרמוניה מלאה, כאשר גננות, מורות ועובדות סוציאליות מדווחות על שיפור ניכר בתפקוד היומיומי, על רגיעה ושלווה שמקורן בתחושות הביטחון והיציבות שמקנים להם החיים עם אביהן, על קשרים חברתיים בריאים וחיי משפחה מאושרים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות