fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעל תובע את גרושתו לאחר שנותר חסר כל

תקיפת רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)
רופא. אילוסטרציה (PantherMedia)

לבית המשפט לענייני משפחה בקריות הוגשה תביעה של אב לשתי בנות הדורש מבית המשפט לפסוק לו הסדרי ראייה עבור בנותיו שנמצאות לדבריו בניכור הורי ומסרבות להיפגש עימו  וכן לפסוק לו מחצית מהרכוש המשותף שנותר בידי גרושתו.

הזוג עלה ארצה לפני שנים רבות מחבר העמים ונישא בנישואים אזרחיים והתגרש לפני חמש שנים.  רעייתו לשעבר החזיקה בתואר בתואר דוקטור מלימודיה בחבר העמים, אך על מנת שתוכל לעבוד בישראל היה על האשה לחזור ללימודים באוניברסיטה לשלוש שנים נוספות. הבעל  שהיה ללא מקצוע פרנס את משפחתו על אף קשיי השפה והקליטה בארץ, נטל על עצמו את הטיפול בבת הראשונה בעוד רעייתו למדה ופיתחה קריירה כדי להתקדם במקום עבודתה. גם שביתם השנייה נולדה, האב היה זה שיצא לחופשת לידה של תשעה חודשים כדי לגדל את בתו ורעייתו שבה לעבודה וזאת במקום קידומו האישי.

עו"ד רויטל לוין (צילום: אושרי כהן למאצ'פוינט)
עו"ד רויטל לוין (צילום: אושרי כהן למאצ'פוינט)

בשנת 2003 הוסמכה הנתבעת לרופאה בישראל ועבדה כמתמחה בבתי חולים בארץ. בני הזוג החליטו באותה התקופה שהאשה תסיים את התמחותה, יתפנה בעלה ללמוד ולהשיג מקצוע, אך אז לתדהמתו הגישה תביעה לגירושין, בין היתר טענה בפניו כי בעלה לא מתאים לה בהיותה רופאה בכירה בבית חולים בישראל בשל היותו "פועל פשוט" והגישה נגדו תלונות כזב במשטרה,  שפגעו קשות בפרנסתו והרחיקה את בנותיו ממנו.

הבעל לשעבר פנה לבית המשפט לענייני משפחה באמצעות עו"ד רויטל לוין, ועתר לקבל  מחצית מכל הנכסים המשותפים של הצדדים, שמוחזקים על ידי אשתו, והכוונה לדירה, לרכב, לחשבונות הבנק המשותפים ולזכויות הסוציאליות. בעוד אשתו מחזיקה בכל הנכסים המשפחתיים  היא הותירה את הבעל, על פי כתב התביעה חסר כל וחסר אונים, ישן במחסן ללא קורת גג וללא תנאי מחיה או פרנסה, וכן ללא בנותיו שאותן הוא גידל והרעיף עליהן אהבה בכל השנים.

הבעל תיאר כי דאג כל השנים שגרושתו ואם בנותיו תפתח קריירה והוא גידל את בנותיו ופרנס את משפחתו, וכי המוניטין האישי ונכסי הקריירה של גרושתו והמעמד החברתי שיצרה לעצמה הם אך ורק בזכותו שעמל במשך השנים בעבודה סיזיפית לפרנס את משפחתו, וכי הוא זכאי למחצית מנכסי הקריירה של אשתו לשעבר ומחצית השתכרותה החודשית כרופאה בכירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות