fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם לכבאי: "הצלת את חיי ביתי"

תאונת המטרונית במוצאי שבת הסתיימה בטרגדיה. מור יפה בת 21 מקרית טבעון נפטרה מפצעיה. בבית החולים עדיין מאושפזים מעיין חודדה ובן זוגה. היום שוחררה לביתה דניאל מרום. אמה, איריס הגיע השבוע לתחנת כיבוי האש במחוז חוף כדי להודות לכבאי אבי לוי שחילץ את ביתה מהרכב, וכך ניצלו חייה
איריס מרום מודה ללוחם האש אבי לוי
איריס מרום מודה ללוחם האש אבי לוי (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)

התאונה המחרידה שאירעה במוצאי שבת בערב בה היו מעורבים רכב פרטי ומטרונית שהתנגשו זה בזה הסתיימה בטרגדיה. אחת הנוסעות ברכב, מור יפה בת 21 נפטרה מפצעיה בבית החולים רמב"ם.

ברכב נהגה  כוכבת הראליטי בעבר מעיין חודדה ובן זוגה שנפצעו באורח בינוני, וצעירה נוספת בשם דניאל מרום, בת 20, שנפצעה באורח קל. חודדה ובן זוגה עדיין מאושפזים בבית החולים.

התאונה עדיין נחקרת במשטרת ישראל בסוגייה מי הפר את זכות הקדימה וכתוצאה מכך נלכדו יושבי הרכב בתוכו. צוות של כיבוי אש מחוז חוף, ניסרו את הרכב בכדי להוציא את הפצועים. ביום רביעי הגיעה איריס רדר- מרום, אמה של דניאל כדי להודות לכבאים על שהצילו את חיי ביתה ולפגוש את לוחם האש אשר חילץ אותה במו ידיו.

מור יפה ז"ל ודניאל היו חברות מאד טובות. איריס מספרת כי בתה אינה זוכרת דבר מהתאונה פרט לדמויות חבושות בקסדות ורעש ניסור וחיתוך כלי הרכב- ואז איבדה את הכרתה.

 

איריס מרום מודה ללוחם האש אבי לוי
איריס מרום מודה ללוחם האש אבי לוי (צילום: כיבוי אש מחוז חוף)

בתחנה פגשו אמה את  כפיר את רס"ר אבי לוי (דונגה) שהגיע ראשון לזירת התאונה יחד עם צוותו אשר כלל גם את רב כבאי רוני חלבי וכבאי אמנון אלדקסה. הם הודו לו במילים חמות ואמרו כי ללא ספק עצם הפעולה המקצועית והמהירה תרמה לחילוצה של דניאל ופינויה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים.

לוי הוסיף כי מי שבחר להיות לוחם אש רואה בזה הרבה מעבר לעבודה אלא שליחות של ממש שזהו אחד ממאפייניה. אבי וצוות התחנה התעניינו בשלומה של דניאל ושמחו לשמוע כי היא צפויה להשתחרר בהמשך מבית החולים לאחר אשפוז של ארבעה ימים ולעבור תקופת התאוששות והחלמה בביתה אשר בקרית טבעון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות