fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בורקס קטלני

קשישה בת 80 נחנקה מבורקס שאכלה במהלך ביקור בקריון ולמזלה זה נגמר בנס
הצילו קשישה שנחנקה מבורקס. סאמר ונר פיינליב עם אחיות
הצילו קשישה שנחנקה מבורקס. סאמר ונר פיינליב עם אחיות (צילום: דוברות כללית)
 הצילו קשישה שנחנקה מבורקס. סאמר ונר פיינליב עם אחיות
הצילו קשישה שנחנקה מבורקס. סאמר ונר פיינליב עם אחיות (צילום: דוברות כללית)

צוות המחלקה לאבחון דחוף בקרית בריאות זבולון של כללית בקריון עמד לסגור את המחלקה בצהרי יום שישי, כאשר אל המחלקה התפרץ בבהילות בחור צעיר, כשהוא דוחף כסא גלגלים, בתוכו הייתה מוטלת קשישה מחרחרת וכחולה, בסכנת חיים.הבחור סיפר כי הוא הבחין באישה נחנקת מיד לאחר שנגסה מבורקס וכי המטפלת הזרה שלידה היתה חסרת אונים. בהבינו שמדובר בסכנת חיים, החליט לדחוף את העגלה עם הקשישה במהירות אל המחלקה לאבחון דחוף בזבולון.

הצוות, בריכוזו של מומחה החייאה סאמר טאפש, החל מיד בביצוע פעולות החייאה. ד"ר נינל פיינליב, סאמר טאפש והאחיות: מאיה ויסברג, רוית טמים ואלה איבנצקי מצאו שהאישה על סף מוות, כמעט ללא סימני חיים: דופק לא נימוש, ללא לחץ דם, מחרחרת ודרכי הנשימה חסומים עם גושי בורקס. בוצעו פעולות החייאה והאישה שבה לחיים.ניידת טיפול נמרץ שהוזמנה במקביל על ידיי צוות המשרד הובילה אותה לבית חולים.

בדיעבד, הסתבר שהקשישה בת ה-80 לאחר אירוע מוחי וכתוצאה מכך סבלה מקושי בבליעה. הפיתוי לנגוס מהבורקס כמעט עלה לה בחייה. למזלה, האירוע התרחש בסמוך לקרית בריאות זבולון והצוות המיומן של מחלקת אבחון דחוף פעל במקצועיות, ביצע פעולת החייאה והחזיר אותה לחיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות