fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בוחני הנהיגה יפגינו הבוקר מול משרד התחבורה

במקביל למחאה לא יתקיימו טסטים בכל רחבי הארץ. יו"ר ועד בוחני הנהיגה: "לא נותרה לנו כל ברירה"
אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

בוחני הנהיגה יקיימו הבוקר (שני) בשעה 10:30 הפגנה מול משרד התחבורה בירושלים כמחאה על תנאי העסקתם, בחוזה שאינו חוקי לטענתם. במקביל לכך, לא יתקיימו היום טסטים בכל רחבי הארץ. ההפגנה מגיעה בהמשך לעיצומים של בוחני הנהיגה במסגרתם לא מתקיימים טסטים בין השעות 11:00-12:00.

יו"ר ועד בוחני הנהיגה, אייל אביאב: "לנוכח הנתק המוחלט מול משרד התחבורה, לא נותרה לנו כל ברירה אלא לצאת להפגנות ולהחריף את צעדינו. אנו מצרים על הפגיעה שגורמת אטימות קברניטי משרד התחבורה בציבור האזרחים".

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה: "עיצומי הטסטרים מהווים פגיעה בוטה וגסה, בציבור תלמידי הנהיגה, במיוחד לאחר תקופה ארוכה של חופשות וחגים, בהם לא התקיימו מבחני נהיגה מעשיים. בוחני הנהיגה, המנהלים מאבק בלתי צודק על תנאי שכרם, משתכרים עשרות אחוזים מעל השכר הממוצע במשק ומעלים בין השאר דרישות לתוספות שכר רבות ובלתי הגיוניות, ועד בוחני הנהיגה דחה עד כה את כל ההצעות שהוצעו להם על ידי מנכ"ל המשרד כולל אפשרות לעבודה בימי שישי לכל הבוחנים. יתרה מכך פגישה שנקבעה להם עם מנכ"ל המשרד נדחתה על ידם".

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות