fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: מריה זובידאת נדקרה 13 פעמים

כתב אישום הוגש הבוקר נגד אחמד זובידאת מבסמת טבעון על רצח מריה זובידאת לפני כחודש. החקירה נפתחה לאחר שביתה של זובידאת, בת השנתיים נמצאה משוטטת סמוך לקרית אתא. על פי כתב האישום הפעוטה צפתה ברצח אימה, ולאחר מכן הנאשם הוריד את התינוקת באמצע הכביש
נרצחה. מריה זובידאת (תמונה באדיבות משטרת ישראל)

פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עו"ד אפרת גרינבוים הגישה לפני זמן קצר שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אחמד (בן בורהאן) זובידאת בן 22 תושב בסמת טבעון בגין ביצוע עבירות של רצח בכוונה תחילה, חטיפה, התעללות בקטין והשארת ילד ללא השגחה במטרה לנטוש את הילד.

נרצחה. מריה זובידאת (תמונה באדיבות משטרת ישראל)

על פי עובדות כתב האישום ביום בתחילת חודש ינואר, התקשרה המנוחה מריה זובידאת אל הנאשם המתגורר ליד הוריה. בסביבות השעה 18:30, בעקבות שיחות הטלפון עם המנוחה, הגיע הנאשם בג'יפ אל ביתה של המנוחה ופגש בה. המנוחה והפעוטה נכנסו לתוך הג'יפ, והחלו בנסיעה משותפת עם הנאשם. בשלב מסוים, חטף הנאשם את המנוחה והפעוטה והסיען לכוון אזור בית לחם הגלילית. בהיות הנאשם בחברת המנוחה והפעוטה, דקר הנאשם את המנוחה, באמצעות סכין שהחזיק ברשותו, כ- 13 דקירות, מהן 4 דקירות בצוואר, 3 דקירות בגב מימין, 2 דקירות בעורף ו-4 דקירות בזרועות, וגרם למותה. כל זאת עשה הנאשם כשהפעוטה נמצאת בסמוך לאמה בעת הרצח.

לאחר שהנאשם רצח את המנוחה, הפשיט הנאשם את המנוחה מבגדיה, והשאיר את גופתה מוטלת בחורש הסמוך לבית לחם הגלילית. בהמשך, וסמוך לשעה 20:00, עזב הנאשם בג'יפ את אזור בית לחם הגלילית, כשהפעוטה איתו, ונסע לכוון אבטין. שם, ליד בית העלמין תל רגב, הוריד הנאשם את הפעוטה מהג'יפ, ונמלט מהמקום, כשהוא משאיר את הפעוטה משוטטת לבדה בכביש החשוך הסמוך לבית העלמין.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות