fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום: בגיל 12 אנס ילדה בת עשר יחד עם חבריו

בית המשפט לנוער גזר בשבוע שעבר מאסר על תנאי וקנס של 4000 שקלים, על נער מהקריות שהורשע כי כשהיה בן 12 אנס וביצע מעשים מגונים בילדה יחד עם חבריו ויותר מפעם אחת. "הד הקריות" מביא את העדויות הקשות לאחר התפוצצות הפרשה

בית המשפט לנוער בחיפה גזר לפני שבוע עשרה חודשי מאסר על תנאי וקנס של 4000 שקלים על נער הנאשם כי כשהיה בן 12 אנס וביצע מעשים מגונים בילדה בת 10. גזר הדין חשף פרשייה קשה ומזעזעת כפי שעולה מהעדויות שנמסרו לבית המשפט, ומחומר החקירה שהגיע ל"הד הקריות".

"היא פחדה"
הפרשה החלה, כל על פי כתב האישום שהנער היה בן 12. שני חברים הכירו לו ילדה, אז בת 10 בשכונה באחת הקריות שבהם הם מתגוררים. על פי כתב האישום, במשך שנה, במועדים שונים ומספר הזדמנויות  ביצע הנאשם ביחד ולבד עם אחד מחבריו מעשי סדום ומעשים מגונים באותה הילדה.  בנוסך ביצעו בה מין אורלי שלא בהסכמתה, תוך שהיא בוכה ומבקשת שיחדלו.

בכתב האישום נטען  כי השניים נכנסו איתה למקלחת ונגעו בה. במועד אחר בכתב האישום נטען כי הנאשם סיפר על היכרותו עם הקטינה במונולוג מצמרר כפי שהובא לידי "הד הקריות":

"כשהיא עוד היתה קטנה כולם רצו לזיין אותה ואני הייתי שומר עליה
שלא יציקו לה וירביצו לה. היא סיפרה לי שהיא הזדיינה עם הרבה ילדים, אני לא זוכר
אפילו את השמות. אחרי כמה זמן גם אני הייתי מושפע מהם והתחלתי לעשות.
הם היו אומרים לי לקרוא לה שהיא תבוא למישהו מהחברים הביתה.
פעם אחת אני באתי והזדיינתי איתה. אמא של חבר הלכה לעבודה והוא קרה לה לבוא".

העדות המלאה תפורסם ביום שישי בעיתון "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות