fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איך הגיעו חומרים פדופיליים למחשבו של הפרופסור?

בית המשפט שחרר את הפרופסור ללא תנאים מגבילים וקיבל את עמדת הסנגור, כי אין בחומרי החקירה כל ראיה המצביעה על הפצת חומרים פדופיליים באינטרנט
ההתמכרות למחשב מתחילה מגיל צעיר (צילום: אילוסטרציה)
צילום: אילוסטרציה

פרופסור בכיר, בעל שם עולמי, מרצה באקדמיה, תושב הצפון, נעצר השבוע, בחשד לביצוע עבירות של החזקת חומרים פדופיליים מחשבו והפצתם ברשת האינטרנט.

ביום ראשון, בסביבות השעה 06:00 בבוקר, הגיעו השוטרים לבית הפרופסור, תפסו ולקחו עימם מחשבים וציוד היקפי שהיה בביתו. הוא הובא עוד באותו יום להארכת מעצר בפני בית המשפט, כשהמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בחמישה ימים בעילה של מסוכנות לציבור ושיבוש תהליכי משפט.

עו"ד דורי שוורץ ממשרד עורכי הדין שוורץ-בר, שמייצג את הפרופסור, טען כי אין בחומרי החקירה כל ראיה המצביעה על הפצת חומרים פדופיליים באינטרנט על ידי מרשו. השופט קיבל את עמדת הסנגור, דחה את בקשת המשטרה להארכת המעצר בחמישה ימים והסתפק ב-48 שעות בלבד לצורך ביצוע פעולות חקירה. יצוין, כי עוד באותו היום בנו הקטין של הפרופסור, המיוצג גם הוא על ידי עו"ד שוורץ, זומן גם כן לחקירה בתחנת המשטרה ולאחריה שוחרר לביתו ללא כל מעצר. ביום שלישי השבוע הוחלט לשחרר את הפרופסור בתחנת המשטרה ולא להביאו בפני שופט.

רק גלישה באתרי פורנו אינה נחשבת עבירה. עו"ד דורי שוורץ (צילום : יוסי גנון)
רק גלישה באתרי פורנו אינה נחשבת עבירה. עו"ד דורי שוורץ (צילום : יוסי גנון)

החשוד ובנו מתעקשים על חפותם. הפרופסור טוען כי מעולם לא החזיק במחשבו חומרים פדופיליים וכי המעצר נחת עליו כרעם ביום בהיר. לטענתו, קיימת גם אפשרות תיאורטית ששאנשים אחרים גלשו ברשת האלחוטית שבביתו או שחדרו מרחוק לאחד מהמחשבים, כפי שכל האקר מתחיל יכול לבצע.

עו"ד שוורץ: "מרשיי כופרים בחשדות. למען הסר ספק יובהר כי גלישה באתרי פורנו אינה נחשבת לעבירה במדינת ישראל כל עוד לא מופיעים בהם קטינים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות