fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איימה לחסל את בעלה באמצעות אנשי העולם התחתון

תושבת הקריות, המצויה בהליכי גירושים מורכבים מבעלה, הודתה במיוחס לה. פרקליטה טען כי מדובר באשה שהייתה מצויה בסערת רגשות
החשוד בניסיון הרצח מאבטח ברכבת | צילום: פנתרמדיה
החשוד בניסיון הרצח מאבטח ברכבת | צילום: פנתרמדיה

 

בית המשפט שחרר ממעצר אשה שאיימה לחסל את בעלה בעזרת העולם התחתון.

האשה, תושבת הקריות, מצויה בהליכי גירושין מורכבים נגד בעלה. שני הצדדים, הוציאו באמצעות בית המשפט, צווי הרחקה הדדיים. הבעל הפר מספר פעמים את צו ההרחקה, כשעקב אחרי אשתו ויצר איתה קשר באמצעות מאות הודעות טקסט ושיחות טלפונית. האישה מצידה הגישה נגד בעלה מספר תלונות במשטרה על הפרת צו ההרחקה. למרות שהבעל נעצר, הוא שב להטריד את האשה לאחר ששוחרר.

עו"ד שוורץ. צילום: יוסי גנון

דבר שטות. עו"ד שוורץ [צילום: יוסי גנון]
ברגע של חולשה, הגיעה האישה לבית המלון בו שהה בעלה. לאחר שדפקה בדלת וביקשה ממנו להיכנס והוא סירב, היא שלחה לו הודעות קוליות לטלפון הנייד, בהן איימה עליו שתחסל אותו על ידי יצירת קשר עם העולם התחתון. בנוסף, השחיתה את ארבעת גלגלי מכוניתו באמצעות סכין, מה שאילץ את בעלה להזמין חילוץ לילי.

מספר ימים לאחר מכן, הגיע הבעל אל תחנת המשטרה, כשהוא מצויד בהודעות  הקוליות במכשיר הסלוארי שלו. האשה נעצרה מיד.

היא הובאה אל בית משפט השלום בקריות, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה בחמישה ימים. נציג המשטרה טען כי שחרורה של עלול להוות סכנה לבעלה ולשיבוש הליכי חקירה. בדיון הארכת מעצרה שהתקיים בבית משפט השלום בקריות, טען עורך דינה עו"ד דורי שוורץ, כי האשה היא הקורבן בפרשייה ולא להיפך ולכן, טען, יש לשחרר אותה לביתה.

למרות שהאישה הודתה בעבירות שיוחסו לה, השתכנע השופט יוסי טורס שניתן לשחררה ממעצר בתנאים מגבילים לבית חברתה למשך מספר ימים. השופט טורס ציין, כי בתום ימי ההגבלה, היא תשוחרר לחלוטין, ללא כל הגבלה.

על פי הצהרות המשטרה, ניתן להבין כי בכוונת המשטרה להגיש נגדה כתב אישום.

עו״ד שוורץ מסר: ״מרשתי שיתפה פעולה עם המשטרה, מסרה גרסה מלאה, ענתה על כל השאלות, ולשמחתה בית המשפט השתכנע כי לא מדובר בעבריינית מועדת, אלא באישה שפלטה מפיה דבר שטות בעיצומה של סערת רגשות. אם יוגש כתב אישום, נתמודד״.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות