fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: זר שלישי למוצקין- מירלם בצ'ירוביץ'

למרות ההצהרות הקודמות למוצקין יש זר שלישי. מדובר בשחקן סרבי בן 29 שמתנשא לגובה 1.99 ומשחק בתפקיד פיבוט. מחר (שישי) בשעה 16:30 מוצקין תארח את הקבוצה החזקה - בני הרצליה. הכניסה לקהל חינם, בואו לעודד
מירלם ביצ'רוביץ'
פיבוט ענק שעשוי לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. מירלם ביצ'רוביץ'

יו"ר מכבי מוצקין כדוריד, פיני לייבוביץ', לא מפסיק להפתיע. בשבוע שעבר החתים לייבוביץ' זר שלישי לקבוצה- מירלם בצ'ירוביץ', פיבוט סרבי בן 29 שמתנשא לגובה 1.99 מ'. בצ'ירוביץ' שיחק בעונה שעברה בקבוצה הסרבית שבה שימש נדשקו מאטיץ בתפקיד מאמן ראשי.

בכך הסתיימה סופית סאגת הזר השלישי. כזכור, ליבוביץ' התנגד נמרצות בסוף העונה הקודמת, להחלטת הנהלת איגוד הכדוריד להוריד את מכסת הזרים בכל קבוצה משלושה לשניים. אחר כך כאשר הנהלת האיגוד שינתה שוב את ההחלטה ואפשרה לשתף שלושה זרים הודיע לייבוביץ' כי מוצקין מוותרת על זר שלישי בגלל חוסר תקציב, אבל הוא השאיר פתח להביא זר שלישי במידה ויימצא ספונסר, או מקורות מימון לזר הנוסף.

ביום שישי שעבר יצאה ליגת העל לדרך. מוצקין יצאה למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב, מועדון הפאר, שמנסה להשתלט גם על ענף הכדוריד. במהלך הקיץ התחזקה תל אביב בצורה משמעותית ושחקניה העבירו מסר רציני כאשר פתחו את העונה עם תואר.

מכבי תל אביב זכתה בגביע איגוד השופטים, טורניר שקדם לפתיחת הליגה. במהלך הטורניר גברה תל אביב על האלופה מכבי ראשון לציון ועל מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון וזכתה בתואר.

מירלם ביצ'רוביץ'
פיבוט ענק שעשוי לשדרג את הקבוצה ביצ'רוביץ' (צילום: נחום סגל)

מול הקבוצה הכי מרשימה בטורניר יצאו חניכיו של המאמן הסרבי החדש נדשקו מאטיץ', למשחק שנראה מלכתחילה חסר סיכויים, מה עוד שמוצקין התייצבה למשחק עם שני זרים בלבד. אגב בצ'ירוביץ' ישב ביציע וראה את חבריו החדשים בפעולה, בתוכם ישראל פישר הותיק שנאלץ לשחק בתפקיד הפיבוט והוא עשה עבודה טובה.

מחר (יום שישי) בשעה 16:30 מוצקין תארח עוד קבוצה עם יומרות בצמרת – בני הרצליה. באופן חד פעמי החליטה הנהלת מוצקין לפתוח את האולם לקהל האוהדים והכניסה תהיה ללא תשלום.

האוהדים נקראים לבוא לעודד את הקבוצה. צפוי משחק חזק וצמוד. אם מוצקין תחזור על התצוגה מהמשחק בתל אביב, ביחד עם צירופו של הזר ביצ'רוביץ', היא בהחלט יכולה לתת פייט ולנצח במשחק. לקהל האוהדים יהיה תפקיד משמעותי במשחק זה.

הוכיחו יכולת גבוהה בת"א. בוזליאק (משמאל) ורדוביץ'. עם המאמן מאטיץ'
הוכיחו יכולת גבוהה בת"א. בוזליאק (משמאל) ורדוביץ'. עם המאמן מאטיץ' (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות