fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפתעת הבחירות בקרית אתא: הילה שלם זכתה בשלושה מנדטים במועצת העיר

יעקב פרץ בערב הבחירות. צילום: רפי עשור
טוען לקשרים חבריים. פרץ | צילום: רפי עשור

הפתעת הבחירות בקרית אתא היא זכייתה של הילה שלם בשלושה מנדטים במועצת העיר, במיוחד לאור העובדה שהיא החלה את ההתמודדות שלה חודשים בודדים לפני הבחירות. שלם פרשה בעבר ממועצת העיר במסגרת סיעת הצעירים והתמודדה הפעם עצמאית. לעומתה, סיעת הצעירים לא נכנסה למועצת העיר.

הילה שלם. צילום: גונן שמר
הילה שלם. צילום: גונן שמר

התוצאות שהגיעו עד כה מקרית אתא מראות שראש העירייה הנוכחי, יעקב פרץ, שהיה מתמודד יחיד, זכה כמובן בראשות העירייה והוא קיבל יותר משמונים אחוז מקולות הבוחרים. סיעתו של פרץ זכתה בשישה מנדטים במועצת העיר ומיד אחריה סיעתה של הילה שלם שזכתה בשלושה מנדטים. ציון אסולין זכה בשני מנדטים, סיעת אמת קיבלה מנדט אחד, ש"ס מנדט אחד, סיעת בראשית קיבלה מנדט אחד, סיעת ערכים ועשייה שאף היא התמודדה בפעם הראשונה קיבלה מנדט אחד וסיעת קרית אתא ביתנו קיבלה מנדט אחד.

"אני מאושרת שקיבלנו שלושה מנדטים" מסרה שלם "הבחירות זה משחק ילדים, השאלה היא מה עושים אחר כך. אנחנו לא נהיה בובות. כל עוד פרץ יתן לנו לעשות, נהיה בקואליציה. ברגע שהוא לא יתן לנו לעשות, נהיה באופוזיציה. הגיע הזמן להקישב לתושבים. זה המוטו שלנו ועל זה התושבים זעקו".

פרץ מסר: ״אני מודה לציבור על האמון והתמיכה הרבה. עשייה רבה לפנינו אל המטרה שהצבנו להצעיד את קרית אתא להיות עיר מובילה. ביצענו מהפכות מרשימות בתחומי החינוך והתשתיות ונשלים את כל היעדים שהוצבו. אני מברך את חברי המועצה הנבחרים, ותיקים וחדשים וכל מי שירצה להיות שותף לעשייה יהיה שותף לה. אנו רואים חשיבות בשיתוף הקהילה, התושבים והנבחרים בכל התחומים למען קרית אתא״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות