fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקם צוות חקירה מיוחד שיחקור גניבות אייפונים

גל גניבות של מכשירים חכמים מעסיק לאחרונה את המשטרה. תושב הקריות נעצר בחשד כי גנב יותר מ-30 אייפונים ואייפדים. באחד המקרים שכפל מפתח של חנות אלקטרוניקה וגנב רכוש רב. מרשו, עו"ד אבי אמר: "מדובר בטעות בזיהוי"
אייפון אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

תושב הקריות בן 28, נעצר לאחרונה, בחשד כי פרץ ליותר מ-30 בתי עסק בקריות וגנב אייפדים ואייפונים.
מהחקירה עולה כי מפלג ההונאה של מחוז חוף במשטרת ישראל, עסוק בשבועות האחרונים בהקמת צוות חקירה מיוחד (צח"ם, ה"מ) בעקבות גל גניבות חסר תקדים של מכשירים חכמים. צוות הצח"מ, הצליח לאתר סרטי אבטחה של בתי העסק שנפלו קרבן למעשי הגניבה.

עו"ד אבי אמר
"אין דמיון בין הדמות בסרט לבין מרשי". עו"ד אמר (צילום: עצמי)

מפרטי המקרה עולה, כי החשוד ביצע את הגניבות בתחכום רב. על פי החשד, שכפל הצעיר מפתחות תואמים לבתי העסק השונים ברחבי הקריות.

באחד המקרים, עלה כי החשוד עקב אחר מנהל באחת מחנויות האלקטרוניקה בקריון, וכשהתכופף המנהל והשאיר את צרור המפתחות על שולחן סמוך, הצליח החשוד להעתיקו על ידי שימוש בפלסטלינה, שכפל אותם וגנב מהארונות מכשירים סלולריים רבים.

החשוד הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בקריות נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו של החשוד ב – 15 ימים וטען כי מדובר בגניבות מתוחכמות שנעשו ביותר מ-30 בתי עסק.

החשוד, באמצעות עו״ד אבי אמר טען בבית המשפט כי מדובר בטעות בזיהוי וכי אין דמיון בין הדמות בסרט האבטחה לבין מרשו.

עוד טען עו"ד אמר, כי בסרט האבטחה נראה אדם שגונב ביד ימין והציג בדיון את יד ימינו של החשוד שהינה מקועקעת, בזמן שלדמות בתמונות מסרט האבטחה לא היה קעקוע על יד ימינו.

בית המשפט נעתר חלקית לבקשת משטרה והאריך מעצר החשוד בארבעה ימים בלבד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות