fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוקי גלגיליות: נבחרת ישראל בספק לאליפות העולם

לידיעת אלי דוקרסקי ושמואל סיסו, בקריות שלכם מתגוררים שני שחקני נבחרת מצטיינים והם זקוקים לתמיכה כדי להשתתף באליפות העולם
נבחרת ישראל בהוקי גלגיליות
נבחרת ישראל. אוריאל לירמן (למעלה חמישי מימין) ושון קורלנד (שורה תחתונה ראשון משמאל) צילום: יונתן בוגר

נבחרת ישראל בהוקי גלגיליות אמורה להשתתף בחודש נובמבר באליפות העולם דרג ב' שתתקיים באורוגוואי. רוב שחקני הנבחרת מתגוררים באזור הצפון, שניים תושבי הקריות: אוריאל לירמן ושון קורלנד.

לירמן, חייל בן 21, מתגורר בקרית ביאליק ומשחק במועדון נופית. הוא מככב בנבחרת וגם בקבוצתו, איתה הוא זכה בתארי אליפות המדינה וגביע המדינה פעמים רבות והשנה זכה עם קבוצת הבוגרים בדאבל. קורלנד, בן 17, מתגורר בקרית ים ומככב במועדון ביאליק. הוא הוביל את קבוצתו לפני שנתיים לזכייה באליפות המדינה לנערים ולפני כן גם זכה איתה בגביע המדינה.

מדובר בשני שחקנים מוכשרים מאוד שמשחקים בענף לא אולימפי ולכן הענף לא מתוקצב ע"י מוסדות הספורט במדינה. כל הפעילות של הענף מתקיימת במימון אישי של השחקנים, או בעזרת תרומות של ספונסרים. אליפות העולם תתקיים כאמור בדרום אמריקה, זה אומר הוצאה כספית גדולה מאוד,  כ -15 אלף שקלים לשחקן.

נבחרת ישראל בהוקי גלגיליות
נבחרת ישראל. אוריאל לירמן (למעלה חמישי מימין) ושון קורלנד (שורה תחתונה ראשון משמאל) צילום: יונתן בוגר

עשרה שחקנים משחקים בנבחרת, לכולם זהו נטל גדול שלא יוכלו לעמוד בו, לבטח שני הקרייתים, אחד חייל והשני תלמיד. לפיכך פונים השניים לבעלי עסקים, מפעלים וגם לראשי הרשויות המקומיות, או ראשי הערים בבקשה לעזרה, על מנת לכסות חלק מהעלויות הגבוהות וכדי שיוכלו להשתתף באליפות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות