fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ההכרזה של מיקי קופל היא גימיק"

איש העסקים הודיע בשבוע שעבר כי בבחירות הבאות יתמודד לראשות העירייה. גורמים פוליטיים בעיר: "לא נראה שמישהו יכול להחליף את פרץ. אין כיום מועמד שיכול להפתיע"
יש כבר 1500 חתימות. קופל (צילום: איסר רביץ)
יש כבר 1500 חתימות. קופל (צילום: איסר רביץ)

 

במערכת הפוליטית בקרית אתא עוד מנסים לעכל את הודעתו של איש העסקים מיקי קופל על כוונתו להתמודד על ראשות העירייה בבחירות הקרובות נגד ראש העירייה המכהן, יעקב פרץ.

קופל הודיע בשבוע שעבר כי הוא מתכוון להתמודד כמועמד עצמאי שאינו מחובר לשום גורם פוליטי. קופל הבהיר כי הוא מעריך את פרץ על פועלו בעיר, אולם לדבריו, פרץ צריך להתקדם לתפקיד בכיר בממשלה ולפנות את מקומו לראש עירייה חדש.

יש כבר 1500 חתימות. קופל (צילום: איסר רביץ)
יש כבר 1500 חתימות. קופל (צילום: איסר רביץ)

גורמים המעורים זה שנים ארוכות בפוליטיקה של קרית אתא הופתעו מהודעתו של קופל, שבאה יותר משנה וחצי לפני הבחירות. "לא נראה שמישהו יכול להחליף את פרץ", אמרו, "אין כיום מועמד שיכול להפתיע. בקרית אתא הבוחרים מחפשים מישהו שורשי, מישהו שנולד וגדל פה ואילו קופל הגיע לעיר רק לפני כתשע שנים והוא אינו מכיר לעומק את המורכבות של ניהול עיר ולא את הפוליטיקה המקומית". אותם גורמים פוליטיים טענו כי נכון לעכשיו נראה שהודעתו של קופל הינה בגדר גימיק שנועד לבדוק את התגובות בשטח.

נזכיר, כי בשתי מערכות הבחירות האחרונות נבחר פרץ לראשות העירייה בקלילות. ציפי תורג'מן שבעבר טענה לכתר, ספגה מפלה והפסד כספי אדיר והצליחה לזכות במקום אחד במועצת העיר, אולם לא מימשה אותו ונעלמה מהשטח. בבחירות האחרונות, ב-2013, ניסה גם ג'ילו איש לב להתמודד על ראשות העירייה נגד פרץ, אולם גם הוא כשל.

כישלונם של אחרים אינו מתריע את קופל שמסר השבוע כי ישנה התעניינות רבה סביב מועמדותו ועד כה נאספו כבר חתימותיהם של 1500 אנשים שתומכים בו ומוכנים לקחת חלק בפעילות. קופל מסר עוד כי ככל הנוגע לו, הוא ממשיך לראות עצמו כמועמד לתפקיד ראש העירייה. בלשכתו של פרץ העדיפו שלא להגיב לנושא.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות