fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תוכן זה עסק רציני

איך יוצקים לאתר אינטרנט של עסק תוכן איכותי שיסייע גם למשוך לקוחות?
שירי בן (צילום: ליאת מנדל)
שירי בן (צילום: ליאת מנדל)

 

שירי בן (צילום: ליאת מנדל)
שירי בן (צילום: ליאת מנדל)

התוכן הדיגיטלי משמש אותנו בשני מישורים: הוא מספק מידע ומבסס את המקצועיות שלנו מול קהל הגולשים, ומסייע לקידום האתר _ תכנים איכותיים ורלוונטיים לחיפושים שמבצעים הגולשים, מסייעים לדפי אתר להתברג במיקומים גבוהים יותר במנועי החיפוש.

להלן כמה טיפים שיכולים להעלות משמעותית את איכות התוכן והרלוונטיות שלו.

  1. הכר את הלקוחות שלך: חשוב להבין מי הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולדעת מה הם מחפשים. אם תחום העיסוק שלך רלוונטי לכמה קהלים שונים, מומלץ לייחד תכנים שונים לכל קהל יעד.
  2. הדגש את הייחודיות: בעולם שבו קיים כל כך הרבה מידע, חשוב לספק תוכן מקיף ואיכותי, תוך הדגשת הייחוד שלך על פני המתחרים.
  3. ספק ערך מוסף: מה מעניין את הגולשים שלך? מה אנשים מחפשים? אילו שאלות שואלים אותך בדרך כלל, ואיך אתה יכול לתת עליהן מענה באתר? חשוב לספק לגולשים ערך מוסף ולנסות לתת מענה למרבית השאלות שעליהן אתה נשאל בטלפון.
  4. היה מעודכן ורלוונטי: חשוב לעדכן באופן תדיר את האתר בתכנים חדשים. מלבד חשיבות המידע המעודכן לגולשים, יש בעדכון השוטף משום אינדיקציה חשובה מאוד לגוגל המעידה על איכות האתר ועל הרלוונטיות שלו.
  5. העבר את התכנים בצורה מעניינת: הייחודיות יכולה לבוא לידי ביטוי לא רק בתוכן, אלא גם בצורה. לדוגמה: את הטיפים שכתבתי כאן, יכולתי להעביר גם באמצעות סרטון שבו אני מקריאה אותם; באמצעות עמוד המורכב משאלות ותשובות או בדרך של אינפוגרפיקה _ צורה גראפית להעברת תכנים ומידע.
  6. עקוב אחר התנהגות הגולשים: הטמע האעתר שלך את מערכת גוגל אנליטיקס _ מערכת המספקת שלל נתונים על התנהגות הגולשים באתר.
  7. "עזרתי לך?", שאל את הגולשים: כלי יעיל וחשוב ביותר הוא המשוב. שלב סקר באתר, ושאל את הגולשים שלך עד כמה תוכן העמוד תרם להם.

 

© הכותבת שירי בן היא מנהלת תחום התוכן והשיווק הדיגיטלי, אתר zap דפי זהב

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות