fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פותחים את החורף

מי יהיה השחקן ההוליוודי שיגיע להשקת מתחם בתי הקולנוע גלובוס מקס בגרנד קניון, מי היה אורח הכבוד בחתונה מפוארת באולמי כינורות, איזו בשורה יש לחובבי הבצקים בצפון ואיך מפנקים בגרג את החיילים ? כל זאת ועוד חדשות שיעשו לכם טוב

מועדון הבאלאנס קלאב לקח תחת חסותו את ספורטאי ה-MMA התחרותי אופק זגורי, במטרה לדחוף את הלוחם הצעיר להישגים חדשים. בנוסף למנוי במועדון, קיבל אופק מעוזי נסימי, מנכ"ל הבאלאנס, גם חליפת אימון חדשה הנושאת את לוגו המועדון. בהצלחה לאופק ולמועדון פיליבנקו.

תכירו את יוסי בוכריס ואבי, הבעלים של מרכז המשחקים ברחוב העצמאות 39 בחיפה. במקום תוכלו למצוא את כל קונסולות המשחקים xbox one, ps4 ו-xbox360. כמו כן, במקום מעבדת שירות ותיקונים לכל סוגי הקונסולות, המחירים הכי זולים בארץ וניסיון של 20 שנה בתחום. המערכת ביקרה ומאוד ממליצה. צרו קשר בטלפונים 050-7670748, 050-6926293

10 (1)

 

יעוץ עסקי וליווי אישי עד 130 שעות  ללא עלות, הכנת תוכנית עסקית מותאמת לעסק לצורך גיוס ומימון ללא עלות והטבות ייחודיות לטובת קידום העסק, כל אלה ועוד, נמנים על ההטבות במסגרת יוזמה משותפת ומיוחדת של מ.ט.י גליל מערבי קריות בשיתוף עם עמותת לתת עתיד – לפיתוח יזמות זעירה לעידוד אוכלוסייה הנמצאת במורכבות כלכלית ואו מצב סוציואקונומי נמוך, המעוניינת לפתוח עסק קטן או לקדם ולמנף פעילות עסקית קיימת. מי שימצאו מתאימים יוכלו לקבל הלוואה עד 40 אלף שקלים בתנאים מיוחדים.

 

אופיר אטיאס, מנהל מכירות בחוגלה, ומלי חזן, מנהלת חדרי המלח, נישאו באולמי כינורות המפוארים. כל יחצ"ני המועדונים באזור  הגיעו לחגוג עם הזוג. ההפתעה המרגשת הייתה כשמלי שרה בכניסה לחופה את השיר "הרי את מקודשת לי" של שלומי שבת וראש עיריית קרית אתא, יעקב פרץ התכבד באחת מהברכות בחופה. זמר הטברנה קובי שושן הרקיד את כולם עד השעות הקטנות. החתן מסכם: "אמנם זה היה היום הכי חם, אבל גם החתונה שלנו הייתה אש. כולם נהנו מהאווירה, מהאוכל ומהשירות הנדיב של אולמי כינורות".

3

במרפאת כללית רפואה משלימה בנהריה מציעים טיפול במצוקה רגשית. מצוקות נפשיות ורגשיות עלולות לגרום להפרעות פיזיות רבות, בפרט בעיכול או בשינה ולהחליש את הגוף. במרפאת כללית רפואה משלימה בנהריה, מציעים טיפול במצוקות אלה באמצעות מטפל בשיאצו וטווינא במרפאה,  יגאל אדר.

לדבריו, "אנו יודעים שרגשות אינם מהווים גורם ישיר למחלה, אולם מצבים רגשיים מסוימים בהחלט מעלים את הסבירות שתהליך מחלה יהיה מסוגל לגבור על המערכת החיסונית וההומאו סטטית של הגוף. על פי תיאוריית חמשת האלמנטים ברפואה סינית, קיימים חמישה רגשות עיקריים: כעס, פחד, דאגה, יגון ושמחה/צער, שפועלים אנרגטית וממריצים את האיברים ובכך משפיעים על בריאות הגוף וחסינותו". 

כללית רפואה משלימה- המטפל יגאל אדר (צילום: פרטי)
כללית רפואה משלימה- המטפל יגאל אדר (צילום: פרטי)

 

בעקבות המצב הביטחוני, סניף גרג קפה חוצות המפרץ (החרושת 8), מפנק את כוחות המשטרה וחיילי צה"ל. במסגרתו, יעניק הסניף כוס קפה חם ומפנק על חשבון הבית לכל לובשי המדים, בעת הצגת תעודת זהות. לדברי יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת גרג קפה: "ליבנו עם כוחות הביטחון המבצעים את משימתם בימים אלו קשים ולא פשוטים. אנו שולחים להם חיבוק חם ואוהב. היוזמה שלנו מבטאת אך במעט את האהדה והאהבה האדירה שאנו רוחשים להם באשר הם".

 

מי השחקן ההוליוודי שיגיע להשקת מתחם בתי הקולנוע גלובוס מקס גרנד קניון חיפה?

אבק כוכבים מהול בניחוח הוליוודי יפוזר באירוע השקת בתי הקולנוע לקהל הרחב בחודש פברואר 2016, וכבר עתה עובדים הצדדים על אירוע מהסרטים, כאשר שחקן, או שחקנית מה~A list העולמי יגיעו לגזור את הסרט. הפרטים לגבי זהות הסלבריטי עדיין חסויים, אך ייחשפו במועד מאוחר יותר.

 

רשת "ואהבת" – חנויות קונספט המתמחות בפריטים מעוצבים לבית, מוצרי מסורת, קודש ואמנות, משיקה בימים אלה  מוצר ייחודי וחדשני: מגש הפלא _ קרש חיתוך מעוצב ההופך ברגע לקערת הגשה מעוצבת לחלת השבת וללחם. מגש הפלא עשוי מעץ מלא, איכותי, עם חיתוכי לייזר, שהופך להיות קערה ברגע אחד. המגש פרקטי וניתן לפרוס עליו את החלה ואו הלחם ובהרמה קלה של המגש מעלה הוא הופך לקערת הגשה עם מעמד. ניתן להשיג בכל סניפי רשת ואהבת ובאתר הרשת Www.ve-ahavta.co.il.

 

בשורה טעימה במיוחד לחובבי הבצקים בצפון – מרכז המזון בנצרת עילית מציע בדומה לסניף של מרכז המזון בירכא, מגוון רחב של מוצרי מאפה באפיה טרייה ובמקום ובהם: פוקצ'ות, מאפים מלוחים ומתוקים, פיתות עם זעתר ופיצה ומגוון סוגי לחמים לחם שחור, חלה, ג'בטינות, לחם שיפון וכן לחמים, בורקסים ועוד. "אנחנו לא מתפשרים על האיכות והשמירה על טריות המוצרים וכל המוצרים נאפים אצלנו בסניפים, והלקוחות יכולים ליהנות ממאפים טריים וחמים במקום", אומר משנה למנכ"ל רשת מרכז המזון, סמיר חמוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות