בית / קריות / הבית של העסקים / הלו, זה פייסבוק?

הלו, זה פייסבוק?

מאת: דפנה כהן

היו כאלה שהחלו להספיד את פייסבוק כפלטפורמה עסקית. אמרו שהצעירים נטשו אותה, שלינקדאין עם אוריינטציה עסקית יותר, שיש את אינסטגרם, שיוטיוב הולכת ומשתכללת. אז זהו, שפייסבוק לא נחים לרגע וכל הזמן דואגים להשתכלל ולהשתדרג בהיבט השיווקי עסקי. הקידום הממומן בפייסבוק מעניק פתרון רחב ואטרקטיבי לבעלי עסקים, עם אפשרויות פילוח של קהל יעד שלא קיימות בשום פלטפורמה אחרת.

להלן מספר חידושים משמעותיים במערכת הפרסום הממומן מהחודשים האחרונים שמשדרגים לאין ערוך את אפשרויות השיווק ויכולים להפוך אותו ליעיל יותר, זול יותר ומדויק יותר.

דפנה כהן (צילום: ארנולד בר)
בפייסבוק לא נחים. דפנה כהן (צילום: ארנולד בר)

1. קמפיין לידים: קמפיין שנותן תשובה לעסקים קטנים שלא מסוגלים/יכולים/רוצים לעשות דפי נחיתה. הקמפיין מאפשר ליצור דף נחיתה בתוך הפייסבוק, עם שדות מותאמים בהתאם למה שאנחנו צריכים ולקבל קובץ של כל המצטרפים.

2. פרסום באינסטגרם: אינסטגרם הופכת כלי הכרחי בארגז הכלים של השיווק הדיגיטלי. ניתן לעשות קמפיין פרסומי בפייסבוק (לא כל המטרות של הקמפיינים תקפות לאינסטגרם) שיופיע גם באינסטגרם, גם אם אין לכם חשבון באינסטגרם.

3. קמפיין רימרקטינג: לקהל שצופה בסרטוני הווידאו של העסק.

4. חידוד אפשרויות הפילוח של קהל היעד: אם קודם היה אפשר לבחור קהל שמתעניין בתחום מסוים, או קהל בעל מאפיינים מסוימים, היום ניתן לבחור קהל שהוא גם וגם. גם מתעניין בתחום מסוים, גם בעלי נתונים דמוגרפיים מסוימים ואפשר גם ללכת צעד קדימה ולציין מה לא לכלול. למשל, לקמפיין לאוהדי מוזיקה ישראלית חוץ מסגנון מסוים – נוכל לבקש לא לכלול אוהדי דפים של זמרים מאותו סגנון.

בעזרת התוכנית החדשה "מ.ט.י דיגיטלי", שהושקה לאחרונה במ.ט.י גליל מערבי קריות, ניתן לקדם ולשווק עסקים באינטרנט וברשתות החברתיות, תוך ייעוץ וליווי מומחים בשיווק ובסחר דיגיטלי, קורסים וסדנאות – שיווק עצמי ברשתות חברתיות וברשת האינטרנט. פרטים בטל': 04-8703838

 

© הכותבת היא יועצת עסקית במ.ט.י גליל מערבי קריות, מומחית בקידום וניהול במדיה החברתית 

 

בדוק גם

עו"ד שי אלמקייס. צילום: יח"צ

תושב הקריות יקבל כמיליון שקלים החזר ממס הכנסה

תושב הקריות אשר סובל ממספר מחלות קשות התבשר השבוע כי יקבל החזר רטרואקטיבי של כמיליון …

מאמינה בבני אדם. אתי רוזנפלד
צילום: דורון גולן

"נשים מביאות ערך מוסף לכל מקום שיהיו בו"

כשאשת הנדל"ן אתי רוזנפלד, החליטה להיכנס לתחום התמ"א 38, היא ידעה שהיא נכנסת לעולם גברי, אבל זה לא הרתיע אותה. "אני משתמשת בנועם הליכות ולא במרפקים כי אני יודעת שאף אחד לא אוהב שלוחצים עליו ודורסים אותו"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *