fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הלו, זה פייסבוק?

מערכת הפרסום הממומן בפייסבוק יכולה לשדרג לאין ערוך את אפשרויות השיווק של העסק ולהפוך אותו ליעיל, זול ומדויק יותר
צילום: פוטוליה

מאת: דפנה כהן

היו כאלה שהחלו להספיד את פייסבוק כפלטפורמה עסקית. אמרו שהצעירים נטשו אותה, שלינקדאין עם אוריינטציה עסקית יותר, שיש את אינסטגרם, שיוטיוב הולכת ומשתכללת. אז זהו, שפייסבוק לא נחים לרגע וכל הזמן דואגים להשתכלל ולהשתדרג בהיבט השיווקי עסקי. הקידום הממומן בפייסבוק מעניק פתרון רחב ואטרקטיבי לבעלי עסקים, עם אפשרויות פילוח של קהל יעד שלא קיימות בשום פלטפורמה אחרת.

להלן מספר חידושים משמעותיים במערכת הפרסום הממומן מהחודשים האחרונים שמשדרגים לאין ערוך את אפשרויות השיווק ויכולים להפוך אותו ליעיל יותר, זול יותר ומדויק יותר.

דפנה כהן (צילום: ארנולד בר)
בפייסבוק לא נחים. דפנה כהן (צילום: ארנולד בר)

1. קמפיין לידים: קמפיין שנותן תשובה לעסקים קטנים שלא מסוגלים/יכולים/רוצים לעשות דפי נחיתה. הקמפיין מאפשר ליצור דף נחיתה בתוך הפייסבוק, עם שדות מותאמים בהתאם למה שאנחנו צריכים ולקבל קובץ של כל המצטרפים.

2. פרסום באינסטגרם: אינסטגרם הופכת כלי הכרחי בארגז הכלים של השיווק הדיגיטלי. ניתן לעשות קמפיין פרסומי בפייסבוק (לא כל המטרות של הקמפיינים תקפות לאינסטגרם) שיופיע גם באינסטגרם, גם אם אין לכם חשבון באינסטגרם.

3. קמפיין רימרקטינג: לקהל שצופה בסרטוני הווידאו של העסק.

4. חידוד אפשרויות הפילוח של קהל היעד: אם קודם היה אפשר לבחור קהל שמתעניין בתחום מסוים, או קהל בעל מאפיינים מסוימים, היום ניתן לבחור קהל שהוא גם וגם. גם מתעניין בתחום מסוים, גם בעלי נתונים דמוגרפיים מסוימים ואפשר גם ללכת צעד קדימה ולציין מה לא לכלול. למשל, לקמפיין לאוהדי מוזיקה ישראלית חוץ מסגנון מסוים – נוכל לבקש לא לכלול אוהדי דפים של זמרים מאותו סגנון.

בעזרת התוכנית החדשה "מ.ט.י דיגיטלי", שהושקה לאחרונה במ.ט.י גליל מערבי קריות, ניתן לקדם ולשווק עסקים באינטרנט וברשתות החברתיות, תוך ייעוץ וליווי מומחים בשיווק ובסחר דיגיטלי, קורסים וסדנאות – שיווק עצמי ברשתות חברתיות וברשת האינטרנט. פרטים בטל': 04-8703838

 

© הכותבת היא יועצת עסקית במ.ט.י גליל מערבי קריות, מומחית בקידום וניהול במדיה החברתית 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות