fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבייבי שלה

שירי לידר, פעם ילדה טובה קרית חיים, לא למדה מעולם עיצוב, אבל היום היא מעצבת בגדי ילדים מהממים, תחת מותג משלה, האהוב על ילדי הסלבז, וליתר דיוק על אימהותיהן
"פתאום אני רואה שאין לי במה להלביש אותו". שירי לידר ובנה הלל (צילום: מיכה בריקמן, כתום צלמים)
"פתאום אני רואה שאין לי במה להלביש אותו". שירי לידר ובנה הלל (צילום: מיכה בריקמן, כתום צלמים)

 

שנים של אהבה לאופנה ועבודה בתחום במשרדי יחסי ציבור, הביאו את שירי לידר, 31, לפתוח מותג בגדי ילדים משלה, כשהקו המנחה אותה הוא נוחות, לאם ולילד. הייחוד של בגדי המותג שלה הוא בצבעים החד גוניים שלו, הכוללים גם את הצבע השחור, למרות שאתם בטח מרימים עכשיו גבה.

לידר נולדה וגדלה בקרית חיים, ילדה שלישית מתוך ארבעה. "הייתה לי ילדות טיפוסית בקרית חיים", היא מספרת, "כשהיום אני רואה מה קורה בקריה, אני אומרת שגדלתי בקיבוץ. כולם הכירו את כולם. היום זה אחרת, אח"י אילת השתלטה על הקריה, זה שנקין של קרית חיים. בשבילי, קרית חיים היא תמיד בית, למרות שמגיל מאוד צעיר היה לי ברור שאגיע לתל אביב. עכשיו, כשזה קרה, מאוד קשה לי לראות את עצמי חוזרת, למרות השיקולים הכלכליים או העזרה עם הילדים. למרות שגם בעלי חיפאי ואין לנו אף אחד שיעזור לנו בתל אביב, תמיד כשאנחנו מדברים אם לחזור לקריות, אנחנו מגיעים למסקנה שאין מצב".

"פתאום אני רואה שאין לי במה להלביש אותו". שירי לידר ובנה הלל (צילום: תום מרשק)
"פתאום אני רואה שאין לי במה להלביש אותו". שירי לידר ובנה הלל (צילום: תום מרשק)

רק כשהפכה לפני כשנתיים וחצי לאמא, הבינה עד כמה האהבה שלה לאופנה יכולה לתרום לה. "ברגע שילדתי את הלל, עם כל האהבה שלי לאופנה, פתאום אני רואה שאין לי במה להלביש אותו – או שאני קונה טי שירט ב-200 שקלים או שאני קונה ברשתות אופנה, שם כל הבגדים נראים אותו הדבר. תסכל אותי שאין שום מבחר באינטרנט, בטח לא בישראלי, תמיד הרגשתי שמזלזלים בתחום הזה של הילדים ויש רק בגדים ורודים לבנות ובגדים כחולים לבנים, מקסימום עם גיבורי-על. אין את המשהו הזה באמצע, כמו טי שירט שחורה. לכי תמצאי טי שירט שחורה לילד בן שנתיים".

מתוך חשיבות לשמור על איכות הבגדים וכדי שהמחירים לא יאמירו, החליטה לידר לא להשיק חנות פיזית, אלא לפתוח חנות אינטרנטית. "לא רציתי לפתוח חנויות שיגזרו קופון על הצרכן הסופי. זה לא כיף שאני רוצה למכור חולצה ב~40 שקלים ותהיה חנות שתמכור אותה ב~80 שקלים", היא מסבירה.

מהקולקציה של שירי לידר (צילום: תום מרשק)
מהקולקציה של שירי לידר (צילום: תום מרשק)

 

לידר בחרה בשם צרפתי וו-לה-וו (VULEVU), כדי לשוות לו קצת שיק. "וו לה וו בצרפתית אומר: אתה רוצה? אתם רוצים? אצלי זה בלי סימן שאלה, אני קובעת, אתם רוצים. יש לי שילוש קדוש שאומר: איכות, נוחות וייחוד. 90 אחוז מהבגדים בקולקציה הם יוניסקס, בצבעים שחור, לבן, אפור, אדום והתפרים בצהוב. היה לי חשוב, שמצד אחד יהיה בייסיק ופשוט, אם זה כדי לקחת את הילד לגינה או ליומולדת ומצד שני, שיהיה לזה טאץ' מעבר. לגבי השחור לילדים, חוץ מזה שהוא תמיד רלוונטי, יש גם את הצד החיובי, שאין כתמים. את שולחת ילד עם חולצה שחורה ומקבלת ילד עם חולצה נקייה. אני חובבת שחור, אבל עכשיו יותר מתמיד".

מהקולקציה של שירי לידר (צילום: תום מרשק)
מהקולקציה של שירי לידר (צילום: תום מרשק)

בימים אלה שוקדת לידר על קולקציית הקיץ שלה, שקצת מתעכבת, רק כי ילדה לפני שלושה שבועות, אבל לדבריה, העיכוב יהיה שווה והקולקציה הקיצית תהיה היסטרית. "אין קיץ ישראלי בלי בגדי ים, ואני אוהבת מאוד יוניסקס ואת הצבעים האלה שתמיד נראים טוב. אז יהיו הרבה בגדי ים וכובעים, הרבה גופיות מגניבות, שמלות, דברים דקיקים וכיפיים.

הכתבה המלאה ביום שישי בעכבר פלוס המצורף להד הקריות והחל מיום חמישי בערב גם במהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות