fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני זוג מקרית מוצקין ניסו לשים קץ לחייהם עקב מחלה

מד"א בשכונת נווה גנים. צילום: דוברות מד"א
מד"א בשכונת נווה גנים. צילום: דוברות מד"א

בני זוג בסוף שנות השישים לחייהם, נמצאו ביום שבת שעבר בשעות הבוקר בדירתם בשכונת נווה גנים בקרית מוצקין כשעל גופם סימני דקירות.

צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום קבעו את מותה של האישה. הגבר בן 69, פונה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא מורדם ומונשם.

מד"א בשכונת נווה גנים. צילום: דוברות מד"א
מד"א בשכונת נווה גנים. צילום: דוברות מד"א

פרמדיק מד"א שלמה בן עמי סיפר: "כשהגענו לדירה, ראינו גבר ואישה שוכבים כשהם סובלים מפציעות מדממות בפלג גופם העליון. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשניהם, האישה הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. הגבר, שהיה בהכרה מעורפלת, הורדם והונשם ופונה תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבו קשה".

מבית החולים רמב"ם נמסר כי הפצוע הוכנס לחדר הניתוחים. והרופאים הצליחו לעצור את שטפי הדם.

בית המשפט נענה לבקשת המשטרה והטיל צו איסור פרסום על פרטי החקירה. מחומר החקירה שהותר לפרסום עולה, כי בנם של הזוג הגיע לביתם לאחר שלא ענו לשיחות הטלפון שלו והזעיק את כוחות ההצלה. בתוך הדירה אספו חוקרי המשטרה ראיות שונות, בהן מכתבים שככל הידוע נכתבו על ידי בני הזוג שבהם הם מפרטים את החלטתם. על פי החוק היבש מוגדר המקרה כרצח וניסיון התאבדות, אולם מכיוון שמהמעט שמותר לחשוף עולה כי מדובר בהחלטה משותפת ומודעת של בני הזוג על רקע מחלה שבה לקתה האישה, מתייחסים חוקרי המשטרה אל המקרה ברגישות מרבית.

שכניהם של בני הזוג, היו מופתעים מהמקרה וסיפרו שהם אנשים טובים מאוד, תרבותיים מאוד. בכל מפגש בלובי או ליד הבניין, תמיד בירכו לשלום". לדברי השכנים, בני הזוג היו מראשוני הדיירים בבניין שבנייתו הושלמה לפני כמה שנים.

בית משפט השלום בקריות האריך את מעצרו לצרכי חקירת המקרה וכדי שניתן יהיה לגבות את עדותו כשיתאושש על מנת להשוואתה עם הממצאים שאספו חוקרי המשטרה בדירה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות