fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן 60 מהקריות עזב את משפחתו והתנדב בדרום

בעקבות ירי הרקטות לדרום הארץ: עשרות מתנדבים ממד"א כרמל מתגברים את צוותי הארגון בדרום הארץ. מנהל מד"א מרחב כרמל מגן שמעון ביטון: "במלחמת לבנון השנייה חווינו בעצמנו בצפון הארץ את היקף המענה הרפואי המוגבר שהיה עלינו לתת הן באירועי השגרה והן בנפילות הרקטות, וזכינו לתגבור רב מצוותי מד"א ממרכז ודרום הארץ"
יעקב אסולין בעת אזעקה באשקלון. (צילום: דוברות מד"א)
יעקב אסולין בעת אזעקה באשקלון. (צילום: דוברות מד"א)

יעקב אסולין בן 60 ממד"א קריות, הוא סב לשישה נכדים, אך משמש כחובש רפואת החירום מת"ש במד"א כרמל. אסולין החליט השבוע לעזוב את משפחתו ליומיים על מנת לסייע לצוותי מד"א והאוכלוסייה בדרום הארץ. "כשהתחיל המבצע, היה לי ברור כי אגש לסייע לצוותי מד"א והאוכלוסייה בגזרה. אנו מלוכדים, עם הרבה רצון לעזור ולא נשאר אדישים למצב המתחולל בדרום". אסולין טיפל בימים בהם תגבר בנפגעי רסיסי רקטות, חרדות ואף יילד אישה בשלבי היריון מתקדמים.

כמו אסולין, מעל לעשרים מתנדבים ממד"א כרמל המשמשים כחובשי רפואת חירום, חובשים בכירים ונהגי אמבולנס מתגברים מתחילת מבצע 'עמוד ענן' באופן קבוע את צוותי הארגון בדרום הארץ. ירי הרקטות הבלתי פוסק על יישובי הדרום ועבודתם של צוותי מד"א בגזרה מסביב לשעון באתרי הנפילות, לרבות הזעקות השגרה, העלתה את פעילות הצוותים באופן משמעותי. בעקבות כך הוחלט במד"א כרמל לסייע לצוותים הפועלים ולתגבר אותם בצוותים מתנדבים.

מנהל מד"א מרחב כרמל מגן שמעון ביטון: "במלחמת לבנון השנייה חווינו בעצמנו בצפון הארץ את היקף המענה הרפואי המוגבר שהיה עלינו לתת הן באירועי השגרה והן בנפילות הרקטות, וזכינו לתגבור רב מצוותי מד"א ממרכז ודרום הארץ", אמר ביטון השבוע. "מרחב כרמל עומד לצד תושבי הדרום ויעניק את כלל הסיוע הדרוש לצוותי מד"א בדרום על מנת לתת את המענה המהיר והמקצועי ביותר בעורף הישראלי ככל שנדרש".

 

יעקב אסולין בעת אזעקה באשקלון.  (צילום: דוברות מד"א)
יעקב אסולין בעת אזעקה באשקלון. (צילום: דוברות מד"א)

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות