fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אם אתה לא שם אתה לא קיים

יותר ויותר גולשים מחפשים אתכם בזמן אמת עם הסמארטפון, הטאבלט והמחשב הנייד. גוגל מתעדכנת, ללא הרף, כדי להעניק להם תוצאות מקומיות ומדויקות. כך תתכננו את נוכחותכם ברשת ותהפכו את השינויים הללו להזדמנות פז
אייל טמם~לוי צילום: ליאת מנדל
אייל טמם~לוי צילום: ליאת מנדל

 

אייל טמם~לוי צילום: ליאת מנדל
אייל טמם-לוי צילום: ליאת מנדל

נפח הגלישה לאתרים של עסקים ממחשבים ניידים, מטלפונים חכמים וממחשבי טאבלט גובר והולך. מנועי החיפוש, ובראשם גוגל, מתאימים את עצמם כדי להציע לגולשים את הנתונים שהם צריכים, תוך דגש על תוצאות לוקאליות בזמן אמת. כיום, יותר מתמיד, עסקים ולקוחותיהם יכולים למצוא זה את זה בכל זמן ובכל מקום. מדובר בהזדמנות פז, אבל כדי לנצל אותה, עסקים צריכים להיות נגישים.

איך עושים את זה נכון?

  1. בניית נוכחות מלאה ברשת: יש לבנות נוכחות אינטרנטית מקצועית בכל מדיית גלישה – מחשב, סלולר, טאבלט וכדומה. רצוי לעשות זאת בעזרת חברה מקצועית ומנוסה, שמחזיקה ביכולת הטכנולוגית הדרושה לכך.
  2. קידום אתרים (SEO): לאחר שלעסק יש נוכחות הולמת ברשת יש לתחזק אותה באמצעות SEO קלאסי לאתרי WEB ומובייל. שם, חשוב להעדיף ביטויי Long Tail על פני ביטויים גנריים, כגון "הובלות", ו"הסעות". באופן זה, ניתן להביא תנועת גולשים איכותית וממוקדת המומרת לפנייה ולרכישה.
  3. פרסום באינדקס עסקים מוביל: האינדקסים משקיעים כסף רב בקידום ביטויים גנריים בגוגל. שם יש סיכוי סביר שימצאו אותך תחת ביטויים אלה, כתלות בסכום אותו תשלם _ ככל שתשלם יותר תופיע גבוה יותר.
  4. תוכן איכותי, בעל ערך לגולש: השקעה שוטפת בתוכן עם ערך מוסף אמתי לגולש – טיפים, מחירונים, בלוג אישי ועוד.
  5. מדיה חברתית: גוגל+, פייסבוק ועוד, בהתאמה למוצר ולשירות, וכן יצירת מועדון לקוחות, תקשורת שוטפת עם הרשומים בעמוד והגברת ה-Reach דרכם וחיזוק הלוקאל.
  6. פרסום ממומן: בגוגל ובפייסבוק, בהתאם לצורך.

מורכב? אולי, אולם כל הסימנים מצביעים על כך שלשם השוק צועד, בעוד המודל הישן של בניית אתרים או קידום בלבד, אינו קיים עוד.

© הכותב אייל טמם, מנהל שיווק דיגיטל ללקוחות zap group

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות