fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלמונים השליכו עגבניות לביתו של ירון סלמן

ירון סלמן. צילום: דורון גולן
ירון סלמן. צילום: דורון גולן

אלמונים השליכו עגבניות אל הכניסה לביתו של יו"ר סיעת לב ביאליק, ירון סלמן, שמתמודד על מקום במועצת העיר של קרית ביאליק בבחירות הקרובות.

עבור סלמן זו ההתמודדות הפוליטית הראשונה שלו. אביו, דב סלמן היה חבר מועצת עיר בעבר. האירוע התרחש ביום שני בצהריים בבית המגורים שבו יש כניסה נפרדת למשפחת סלמן. דב סלמן סיפר כי בסביבות השעה שלוש כשיצא מהבית הבחין שחדר המדרגות והקיר היו מרוחים בעגבניות שהושלכו לתוכו. עוד התברר כי במוצאי השבת האחרונה נתלש שלט של הסיעה שהיה תלוי על ביתו של אחד הפעילים.

"זה מתחיל בעגבניות ויכול להתדרדר לכיוונים לא טובים" אמר דב סלמן "אנחנו רוצים להתמודד בצורה דמוקרטית. כמי שעבר המון מערכות בחירות אני פונה לכל הסיעות בקרית ביאליק ומבקש שיגנו זאת בצורה חריפה את החדירה לפרטיות של מתמודד עם משפחה וילדים קטנים". ירון סלמן מסר " אני בהלם מוחלט מהמעשה הנבזי הזה ומהחדירה למרחב האישי שלי, לבית הפרטי שלי שבו גרים גם אשתי וילדי הקטנים. כמו שאני מכבד אחרים, אני מצפה שכך גם ינהגו כלפי. כולנו בני אדם וראויים ליחס מכבד".

ירון סלמן. צילום: דורון גולן
ירון סלמן. צילום: דורון גולן

יעקב בוחבוט, יו"ר סיעת אופק חדש לביאליק, שגם עבורו זו ההתמודדות הפוליטית הראשונה למועצת העיר, הודיע כי הוא מגנה את המעשה בכל תוקף. בוחבוט הצטרף לקריאה לכל הסיעות המתמודדות לשמור על טוהר הבחירות ולהימנע מכל מעשה של אלימות.

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, שעומד בראש סיעת חי הודיע "אני פונה לכל הסיעות לשמור על מערכת בחירות הוגנת, נטולת הכפשות ונטולת אירועי אלימות. דרכם של משחיתי המודעות, דרכם של המכפישים אינה דרכה של קריית ביאליק עירנו האהובה". יצויין כי גם שלטים של סיעת חי הושחתו במהלך סוף השבוע על ידי אלמונים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות