fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אות שר החינוך לנוער מתנדב לאפרת שניידמן מקרית מוצקין

אפרת שניידרמן. צילום: אורט מוצקין
אפרת שניידרמן. צילום: אורט מוצקין

אפרת שניידרמן, תלמידת כתה י"ב בבית הספר התיכון אורט מוצקין, תקבל את אות שר החינוך לנוער מתנדב על שם אלעד ריבן ז"ל. שניידמן משמשת כמדריכת של"ח צעירה (מש"צית) ומובילה חברתית.

ועדת הפרס המחוזית התרשמה מתרומתה המשמעותית של שניידרמן למען החברה והקהילה ובחרה בה להיות בין מקבלי הפרס המחוזי ע"ש אלעד ריבן ז"ל. הטקס עצמו יתקיים בחודש פברואר בחיפה. במערכת החינוך העירונית מתגאים בשניידר. ראש העירייה, חיים צורי, מסר: "אפרת היא מובילה חברתית ואני גאה על העשייה שלה ושל חבריה. היא מש"צית נהדרת, אהודה על הסביבה שלה ומובילה חברתית. אשרי העיר שאלו בנותיה ובניה". אלעד ריבן ז"ל נהרג בהיותו בן 16 בלבד בשריפה הנוראית לפני כעשר שנים, אסון השריפה בכרמל.

ריבן התנדב ל"צופי אש", קבוצה של תלמידים מתנדבים שהוכשרה כדי לסייע למכבי האש. כששמע על הדליקה בכרמל, התקשר לאמו וביקש ממנה שתביא לו את מדי המתנדב. הוא לבש אותם, והגיע למקום האירוע. ריבן הצטרף לכבאים שהגיעו מעפולה, ויצא עמם להילחם בלהבות. במהלך הדליקה, הוא נספה בעצמו.

בשנים האחרונות אימץ משרד החינוך את הערכים על פיהם פעל ריבן ז"ל ומעניק את אות שר החינוך לנוער מתנדב על שמו ולזכרו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות