fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אודיטורים חדש יוקם בקרית ים

האודיטוריום החדש שיוקם בקרית ים. הדמיה
האודיטוריום החדש שיוקם בקרית ים. הדמיה

הנדבן האמריקני לארי וולף ורעייתו אנדי, הודיעו בסוף השבוע לראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, על החלטתם לתרום סכום של כעשרה מיליון שקלים להקמתו של אודיטוריום חדש בבית הספר התיכון רבין בעיר.

האודיטוריום החדש שיוקם בקרית ים. הדמיה
האודיטוריום החדש שיוקם בקרית ים. הדמיה

בני הזוג הגיעו לעיר בראש משלחת של  World ORT  קדימה מדע העושה בימים אלה בארץ במסגרת הכנס השנתי של כל הפדרציות בארצות הברית. חברי המשלחת סיירו בבית הספר ובפארק המדע שהוקם בעיר ונפגשו עם תלמידי בית הספר.

הנדבן האמריקני ורעייתו הביעו את התרשמותם העמוקה ממערכת החינוך בעיר ומהמפגש עם אבן צור. בני הזוג וולף סקרו את התוכניות שהוצגו בפניהם להקמת האודיטוריום ואמרו כי הם פחות מתעניינים בכך ששמם יונצח על קיר המבנה אלא מבקשים להיות בטוחים כי המבנה יהיה מלא בתוכן ובציוד אשר יאפשר לתלמידים ללמוד ולהתפתח במקום.

האודיטוריום המתוכנן אמול לכלול אולם אירועים ובו  500 מקומות ישיבה וכן שש כיתות  לימוד. עלות הקמתו מוערכת בכ- 16 מיליון שקל, סכום אשר יושלם מסיוע ממשלתי של משרד החינוך. העבודות להקמתו צפויות להתחיל כבר בתחילת שנת 2019 ולהסתיים בתוך כשנה.

 זוג התורמים הבטיח לאבן צור, כי הם מתחייבים להגיע לטקס חנוכת המקום ולציין באותה הזדמנות את יום הולדתו של ראש העירייה. את המבנה תכנן האדריכל נתן פייביש והוא תוכנן בצורה כזו שהוא נראה כמו פסנתר כנף ומזווית אחרת כמו נבל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות