fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה מהסרטים

רולי אייזן, סולן להקת KYD, ועינב וייצמן, רקדנית מוכשרת, גדלו ביחד באותה השכונה בקרית ים. הם תמיד היו חברים טובים, אבל הקפידו לא להפוך את היחסים ביניהם לרומנטיים. אלא שאז הגיעה תוכנית הריאליטי "בליינד דייט"
רולי אייזן ועינב ויצמן (צילום: דורון גולן)
רולי אייזן ועינב ויצמן (צילום: דורון גולן)

"הוא אוהב אותה, והיא אותו, זה נחמד, זה נחמד, זה נחמד", שר ארקדי דוכין. לא בטוחה למה התכוון המשורר בשיר "סיפור אהבה נחמד", אבל, לעינב ויצמן ורולי אייזן יש סיפור אהבה ששווה לפחות סרט רומנטי הוליוודי מצליח, כזה שבסופו אף אחד לא יאמין שזה יכול לקרות במציאות.

אין כמעט צורך להציג את בני הזוג ויצמן-אייזן. היא – פצצת אנרגיה זהובה ומתולתלת, רקדנית, והוא – סולן להקת KYD ומפיק מוזיקלי מצליח שכותב להיטים לזמרים מהשורה הראשונה.

רולי אייזן ועינב ויצמן (צילום: דורון גולן)
רולי אייזן ועינב ויצמן (צילום: דורון גולן)

שניהם נולדו בקרית ים, ורוב חייהם התגוררו בסביוני ים, האחד ליד השנייה. וייצמן, 29, כילדת הסנדוויץ' במשפחה של 4 בנות, ואייזן, 30, כילד סנדוויץ' במשפחה שלו.  "הייתי ילדה טום בוי, אבל מגניבה", פותחת וייצמן, "לא בן עם קוקו וג'ינס, אלא טום בוי עם מיני ונעלי בפאלו. שובבה אבל מוציאה אחלה ציונים, תמיד במרכז העניינים. בגיל 10 הכרתי את רולי בשכונה. הוא היה מחפש תירוצים כדי ללוות אותי הביתה".

מערכת היחסים בין השניים עלתה שלב כשהם הפכו לבני נוער והחלו לצאת לבלות במועדונים. "רולי תמיד היה כזה מקומבן ומקושר לכל המועדונים והמסיבות הכי טובות. תמיד היו לו חינמים ותמיד אני הייתי בעדיפות ראשונה", מספרת וייצמן, "הוא היה זה שהיה לו רכב לפני כולם וקשרים והכל הוביל את זה שאהיה בחברתו".

רולי אייזן ועינב ויצמן (צילום: דורון גולן)
רולי אייזן ועינב ויצמן (צילום: דורון גולן)

השניים יצרו לעצמם את החבורה של השכונה וביחד היו יוצאים לבלות. "היה בינינו חיבור מטורף מאז שאנו קטנים וזה לא השתחרר. היה חיבור כיפי של בן ובת, חברים אמיתיים, עושים שטויות וחוזרים ביחד הביתה. כל פעם שזה הביא אותנו לפינה רומנטית, גשם בשישי מאוחר בלילה בשכונה, או שהוא מלווה אותי הביתה בלילה ושנינו היינו לבד, לקחנו צעד אחורה. כל פעם שמצאנו את עצמנו בסיטואציות רומנטיות, ברחתי מהן. לא שלא רציתי, היה לי חיבור עם רולי, אבל פחדתי לאבד אותו, לא רציתי לקחת את זה לרומנטיקה, כדי שיישאר מה שהיה בינינו וכשכן רציתי, אז הוא היה שובב מדי. רולי היה כזה שכל היום קיבל הודעות וטלפונים מבנות, כולן היו אחריו וכל פעם הייתה לו חברה אחרת".

הם יושבים מולי וזה לא קשה לראות שבני הזוג מאוהבים עד מעל הראש. קצת קשה לי לדמיין את המשחקים ששיחקו ביניהם בגיל צעיר, אולי כי היום, הם אחד הזוגות המעניינים בביצה הקרייתית. "עינב הייתה משגעת אותי ואני אותה", אומר אייזן, "כשהיה לה חבר, הייתי בא אליה והיא לא הייתה פותחת לי את הדלת. כשהיא הייתה יוצאת מהדלת הצדדית, הייתי מנסה לנשק אותה והיא הייתה אומרת שהיא לא יכולה כי יש לה חבר. הייתי חייב לפצח את האגוז הזה ותמיד זה נתן לי דרייב".

וייצמן מודה, שהגיעה למצב, שבו קלטה שרולי מתחיל לחפש לעצמו בת זוג קצת יותר רצינית וזה הציק לה

ואז הגיעה התפנית, משהו שיכול לקרות רק בסרטים או רק אחד למיליון זוגות בעולם. "קרה דבר שאין סיכוי שיקרה", נזכרת וייצמן, "פונתה אליי מישהי מהפקה של תוכנית ושואלת אם אני רוצה להשתתף בתוכנית 'בליינד דייט'. אמרתי לה שלא, כי חששתי ממי שיביאו לי. במקביל, ההפקה הגיעה גם לרולי".

הכתבה המלאה מחר בהד הקריות והחל מהערב גם במהדורה הדיגיטלית

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות