fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

10 סיבות להתחתן בחורף

מעגלים וטרויה, מנדבים לכם מספר עצות וטיפים מדוע כדאי לכם להרים חופה בחורף כדי שתבינו שהשד החורפי לא כזה נורא, קרן שקד סקל, עורכת אתר zap מתחתנים ובעלי האולמות
אולי נתחתן בחורף? (צילום: thinkstockphotos)
אולי נתחתן בחורף? (צילום: thinkstockphotos)

 אולי נתחתן בחורף? השאלה הזו בטוח עלתה בשלב חיפוש האולם. ישנן לא מעט סיבות שדווקא לא בטוח שידעתם עליהן למה כן כדאי להתחתן בחורף ולמה זו ממש לא התפשרות. ישנן מסתבר לא מעט יתרונות לחתונות חורף.

1. זיעה: הדבר שהכי מפריע לנו, שהוא פשוט בלתי נסבל. עזבו את המוזמנים שרוקדים בטירוף ומשפריצים זיעה מעבר לעבר, החתנים והכלות שלובשים עליהם בקיץ חליפות מהודרות ושמלת כלה נוצצת, מתפוצצים מחום אבל שותקים למרות ההרגשה הנוראית. לעומת זאת, אם תשאלו חברים שהתחתנו בחורף איך הם הסתדרו עם הבגדים, אתם תשמעו שהיה כיף, אוורירי, ממש נעים וכדומה.

2. חמימות המקום: מבחר מתחמי האירועים הסגורים בארץ שילש עצמו בשנים האחרונות וכיום הוא מאפשר לזוגות לחגוג באולם העונה לחלוטין לדרישותיהם המגוונות בנוגע לעיצוב המקום, גודלו, מיקומו וזמינותו.

3. פן כלכלי: בדרך כלל העלויות באירוע בחורף זולות יותר. זאת, כמובן, בשל הפיחות המשמעותי באירועים והרצון של הספקים לעבוד כמה שאפשר. חלק מהאולמות מציעים לקהל המתחתנים הצעות שונות ולא רק הנחות רגילות. לימור לבון, עורכת מגזין Oh La La מבית "zap מתחתנים", מסבירה: "המחירים של חתונות בחורף זולים בהרבה מתעריפי החתונות באביב ובקיץ. החל מחודש נובמבר ועד חודש מרץ, המחירים עשויים לצנוח בכ-20-30 אחוז מבחינת הוצאות האולם, הקייטרינג, הדי ג'יי ועוד". ואפרופו עלויות, סבירות מאוד גבוהה שכל מי שתזמינו יגיע, כך שבסוף הערב אפילו תצאו עם רווח נאה.

4. קולינריה באולם: האורחים זוכים לחידושים בצורת מנות מפנקות ואהובות כמו מרק חם, תבשילים למיניהם ומשקאות אלכוהול מחממים. אותן מנות הניתנות להגשה רק בחודשים הקרים מהוות שדרוג משמעותי לתפריט החתונה.

5. פרחים: בחורף תוכלו לבחור איזה פרחים שאתם רק רוצים כדי לעצב את האירוע שלכם.

אולי נתחתן בחורף? (צילום: thinkstockphotos)
אולי נתחתן בחורף? (צילום: thinkstockphotos)

6. ספקים: ספקי האירוע מעניקים מחירים אטרקטיביים יותר וזמינותם גבוהה יותר.

7. עומס אירועים: ידוע כי בכל תקופת הקיץ מבלים האורחים במספר לא מבוטל של חתונות שונות. מציאות חתונות הקיץ העמוסה שנוצרה מחייבת אותם לבטל השתתפות בחלק מהחתונות והיא מורגשת היטב גם בגודל המתנה שהם נותנים. ריבוי החתונות בטווח הקצר גורם לעיתים לתחושת מיאוס בקרב אותם אורחים הגורמת להשתתפות מנטלית ופיזית מינימאלית בחלקי האירוע השונים. אם נכלול גם את היציאות המרובות לחופשה בקיץ נראה שקיים סיכון גדול בו כמות המוזמנים תקטן. כשהזוג מזמין את אורחיו לחתונה בחורף הם שמחים יותר לקחת חלק פעיל ומגיעים רעננים.

8. שעון חורף: בימי שעון החורף רוב האורחים מסיימים את עבודתם בשעה מוקדמת יותר ובכך מתפנים לאירוע וכמות האיחורים פוחתת באופן משמעותי.

9. תמונות: התמונות המיוחדות והטובות ביותר יוצאות בחורף ולכן גם צלמים מעדיפים לצלם בחורף מבחינתם זו אומנות.

10. העיקר השמחה: ובינינו לא חשוב באמת מתי תתחתנו העיקר שתהנו, תהיו שמחים ושיהיה במזל טוב.

באדיבות קרן שקד סקל, עורכת אתר zap מתחתנים ובעלי האולמות מעגלים וטרויה.

» מוסף אירועים מיוחד יצורף ביום שישי (13.12) לעיתונים חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות