fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עושים ט"ו בשבט לפנים

קרוב לוודאי שתישארו עם כמות מכובדת של פירות יבשים אחרי החג. הנה הצעה מפתה: הכינו מסיכות טיפוח לפנים
מסיכה מפירות יבשים
מסיכה מפירות יבשים (באדיבות: תפוח טכנולוגיות)

ט"ו בשבט הוא בבחינת הזדמנות מופלאה לחגוג את השמחה שבצומח המקיף אותנו. החג לאילנות הרי מזכיר לנו את הסגולות הרבות שבפירות היבשים, המציעים שפע של ויטמינים וסגולות טבעיים, שבערבוב נכון אף עוזרים לטפל ולשקם את עור הפנים. לקראת החג מוגש לקוראי המדור סל של פירות המעשירים את העור בויטמינים שנועדו לשיפור מרקמו וברכיבי אנטי אוקסידנטים ורכיבים נוספים שייסייעו בניקוי יסודי של עור הפנים והנקבוביות.

מתכוני טיפוח בפירות יבשים:
באדיבות ד"ר קובי שמיר הטכנולוג הראשי במותג הקוסמטיקה "תפוח טכנולוגיות" מסיכה מתפיחה מחיטה ותאנה: לטחון כף חיטה עם 2 תאנים מיובשות, לערבב היטב עם חצי כוס מים פושרים ולמרוח על הפנים. החיטה הופכת אבקתית ומתפיחה את העור בין קמטי ההבעה ומעניקה לעור מראה זוהר וחלק כמו משי. גרגירי התאנה משמשים כגרגירי פילינג עדינים. פילינג מתאנים יבשות: להשרות תאנה יבשה בכוס מים חמים כ- 30 שניות, לפרוס את התאנה לחצי ולהעביר על הפנים בשפשוף עדין כשלוש דקות, מצוין להסרת התאים המתים והחלקת מרקם העור.

מסכת יופי לכל סוגי העור: 1 כף שקדים טחונים דק, 4 טיפות לימון, 2 כפות יוגורט, 1 כף שיבולת שועל טחון גס, לערבב הכול, למרוח על הפנים למשך 20 דקות ולשטוף.
מסכת אנטי אייג'ינג להזנה ומיצוק הפנים: 5-6 משמשים יבשים מרוסקים בבלנדר, 1 כף אבקת חרובים, 1 כף דבש, חצי כפית לימון, 1 חלמון ביצה, 1 כפית שמן נבט חיטה, לערבב הכול ולמרוח על הפנים למשך 20 עד 30 דקות ולשטוף. באדיבות גל אלטמן – המדריך הראשי בחברת "חלאבין".

מסיכה מפירות יבשים
מסיכה מפירות יבשים (באדיבות: תפוח טכנולוגיות)

מסכת טיפוח ממשמשים: 6 משמשים, ½ כוס חלב, כפית שמן שקדים, 2 טיפות חומץ תפוחים, 1 כפית דבש, מעט מי ורדים. אופן ההכנה והשימוש: את המשמשים משרים במקרר, בכוס חלב למשך 24 שעות. טוחנים בבלנדר ומוסיפים את שאר החומרים עד לקבלת עיסה אחידה. מורחים על הפנים בטפיחות קלות וממתינים עד לייבוש התערובת, כ-20 דקות לערך. כעבור 20 דקות, שוטפים במים חמימים את הפנים משאריות המסכה. על מנת לכווץ בחזרה את נקבוביות העור, מורחים מעט מי-ורדים. באדיבות גלי פלטינוב, קוסמטיקאית מחברת "כריסטינה"

מסיכה מתפיחה מחיטה ותאנה: לטחון כף חיטה עם 2 תאנים מיובשות, לערבב היטב עם חצי כוס מים פושרים ולמרוח על הפנים. החיטה הופכת אבקתית ומתפיחה את העור בין קמטי ההבעה ומעניקה לעור מראה זוהר וחלק כמו משי. גרגירי התאנה משמשים כגרגירי פילינג עדינים.

טיפול מרגיע לעיניים מודלקות: מוהלים 5-10 טיפות חלב תאנים בכוס מים רותחים. מספיגים צמר-גפן במשרה, ומנגבים בו את העין המודלקת. יבלות יבשות: שוברים ענף של תאנה, אוספים את החלב הלבן המטפטף מהשבר, ומורחים אותו על יבלות ועל פצעים מוגלתיים. יש לחזור על הטיפול מספר פעמים.

מסכה יומיומית מאננס/פאפיה: מסכה יומיומית – אננס מכיל אנזימים שלא רק עוזרים לעור יבש ולהשלת תאים מתים אלא מכיל גם ברומלין התומך בהחלמת העור. יש לעסות בעדינות פלח בשל של פאפיה או אננס על עור הפנים. (או למרוח מיץ מהפרי על הפנים). להמתין כעשר דקות עד שיתייבש. לשטוף עם מים ולייבש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות