fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הרוחות

כבר שנים שהסגנון הגותי מטיל צל כבד וסקסי על הרחובות ועל מסלולי התצוגות, וכולם ממלאך המוות, דרך ג'וני דפ והלוליטות היפניות משתתפים בחגיגת האימה. לקראת פורים מציגה רשת בתי הספר למקצועות האיפור של רוית אסף הפקת הומאז' לדמויות בולטות מז'אנר האימה.
רשת בתי הספר של רוית אסף
משפלת אדמס לבית רוית אסף (צילום: OM)

באיחור מכובד של כמה שנים הופכת מורטישה אדמס, הלוא היא האם מהסרט "משפחת אדאמס", בגילומה של אנג'ליקה יוסטון בעלת הפנים החיוורות והחיבה לשמלות שחורות ארוכות וצמודות, למושא חיקוי פורימי ולהשראה המרכזית בהפקת "בית הרוחות" של רשת בתי הספר למקצועות האיפור על שם רוית אסף.

על האיפור והלוק הויקטוריאני-הרומנטי בשילובי תחרה, מחוכים והרבה מאוד אדום ושחור, פיקד בן רביבו, מאפר ומורה בכיר ברשת אשר בחר במוטיבים מתחום האיפור שכיכבו גם בתצוגות האופנה של איב סן לורן שם השפתיים נצבעו באדום-דם, וויקטור ורולף צמד ההולנדים שבחרו לאפר את העיניים בשחור כבד, שהזכיר דמויות מסרטים ישנים של דרקולה וביטלג'וס.

רשת בתי הספר של רוית אסף
משפלת אדמס לבית רוית אסף (צילום: OM)

אסף עצמה מייצגת בהפקה הפורימית סגנון בולט של הגזרה הגותית שצובר פופולריות רבה בשנים האחרונות והוא הלוליטה גות: נשים יפות הנראות כאילו "ג'יין אייר פוגשת את משפחת אדמאס". הפנים שלהן מזכירות בובות פורצלן ויקטוריאניות, והסטייל שלהן משלב הרבה תחרה וצבעוניות של אדום שחור ולבן. "ההפקה שזכתה לשם "בית הרוחות" כמו רומזת להומאז' לאדגר אלן פו שפרסם מעשיות אימה גותיות ושירי אהבה קודרים ולקבינט של ד"ר קליגרי, הסרט הגרמני האילם שנחשב לאחד מסרטי האימה הראשונים שהציגו איפור בעל אסתטיקה גותית" אומרת אסף.

איפור שיער וסטיילינג בן רביבו מאפר ומרצה בכיר בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי "רוית אסף"

צילום:o.m. סטודיו לצילום
דוגמנית: רוית אסף,ניסן לוי
עיצוב שמלות:דניאל רומי קדוש
ארט: כפיר כהן
צילום וידאו: אילן אמויאל
ע.איפור ושיער: אוולין לייבוביץ' מאפרת ומרצה לאיפור בבית הספר לאיפור ומקצועות היופי "רוית אסף"

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות