fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

8.5 מיליון שקלים הושקעו במתקני ספורט במגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה גייס בשנתיים האחרונות כספים להקמה ושדרוג של לא פחות מ-11 מתקני ספורט ומגרשים בעיר
ברדה חונך משטח מיניפיץ חדש (צילום עצמי)
ברדה חונך משטח מיניפיץ חדש (צילום עצמי)

עיריית מגדל העמק בנתה בשנים האחרונות תכנית אב עירונית לספורט המבקשת לקדם תכניות ספורט לצד השקעות במתקנים. לא פחות מאחד עשרה פרויקטים קידמה עיריית מגדל העמק בתחום הספורט במהלך השנתיים האחרונות בהשקעה של למעלה מ-8.5 מיליון שקלים.

ברדה חונך משטח מיניפיץ חדש (צילום עצמי)
ברדה חונך משטח מיניפיץ חדש (צילום עצמי)

בין הפרויקטים שהסתיימו אפשר לציין את שיפוץ חדרי ההלבשה של מרכז הטניס בעלות של כחצי מיליון שקלים, שיפוץ שני מגרשי ספורט ב"אורט רוגוזין" בעלות של 850 אלף שקלים ומגרש נוסף ב"נחל צבי" בעלות כוללת של 300 אלף שקלים. כמו כן הסתיימה בנייתו של מגרש כדורגל סינטטי מואר בקריית התרבות והספורט סמוך למרכז המוזיקה.

בימים אלה נמצאים מספר פרויקטים בהליכי ביצוע ותכנון וביניהם שיפוץ אולמות ספורט ביערת העמק בעלות של כמיליון שקלים ובמתנ"סון כ-500 אלף שקלים, שיפוץ שני מגרשים ברחובות "חרוב" ו"עצמאות" וכן שיפוץ אצטדיון אתלטיקה ב"אורט רוגוזין" בעלות כוללת של כ-1.5 מיליון שקלים.

כמו כן מתוכנן אצטדיון כדורגל ברמה של ליגה לאומית, משותף למגדל העמק ויפיע, בעלות של כ-20 מיליון שקלים. יש לציין כי בקרוב יחל הקמתו של מגרש כדורגל סינטטי מואר נוסף במתחם בתי הספר "יערת העמק"-"נופים" שיהיה פתוח אחה"צ לקהל הרחב.

ראש העיר אלי ברדה שגייס את הכספים ממשרדי ממשלה, המועצה להסדר ההימורים בטוטו, רשת "אורט וקרן "קלור" וכמובן הרשות המקומית שהעמידה מאצ'ינג לכל פרויקט, הודה למחזיק תיק הספורט יוסי פורטל על שיתוף הפעולה ואמר: "לצד תכנית 'עיר פעילה ובריאה' שפועלת במתנ"ס, תכנית 'זוזו' של משרד החינוך בבתי הספר, משקיעה הרשות מיליוני שקלים בתשתיות ובמתקנים חדשים כדי לעודד ולהנגיש את התלמידים והתושבים לעסוק בספורט".

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות