fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

21 מיליון שקלים הושקעו בשיפוץ ושדרוג קניון "מבנה נצרת עילית"

אורי אבל, מנהל תחום מרכזי קניות מסחריים בקבוצת "מבנה": "אחרי ששנים סבל הקניון מתדמית נמוכה ולא אטרקטיבית ולאחר שערכנו סקר בעיר נצרת עלית, החלטנו לשדרג את הקניון לרווחת תושבי העיר נצרת עילית ולהשיב את הגאווה המקומית לקניון הראשון שהוקם בעיר"
קניון מבנה נצרת עילית
קניון מבנה נצרת עילית

קבוצת מבנה השקיעה 21 מיליון שקלים בשיפוץ אדריכלי ותמהילי רחב היקף של הקניון המוביל שלה בעיר נצרת עלית: קניון "מבנה נצרת עילית" (לשעבר קניון וואן) בראשית חודש יוני יושק מחדש לקהל הרחב.

קניון מבנה נצרת עילית
קניון מבנה נצרת עילית (צילום אבי מזרחי)

במסגרת השיפוץ הוחלפו כל חיפויי הקירות החיצוניים של הקניון וכוללים היום תאורת לד מרשימה אשר מתחלפת בשעות החשיכה, כל הריצוף הוחלף בריצוף, תאי שירותים ציבוריים חדשים נבנו ומעליות הנוסעים שופצו, המעקות הוחלפו ואף הוסר גרם מדרגות שעמד בלב ליבו של הקניון והסרתו אפשרה זרימה חופשית ונכונה יותר של לקוחות הקניון.

גם תמהיל בתי העסק בקניון הועמק ואליו נוספו בתי עסק חדשים וביניהם: סניף חדש של רשת ניו פארם על שטח של כ-400 מ"ר. סניף המשביר לצרכן עבר שיפוץ וגדל ב 600 מ"ר נוספים המאפשרים הרחבת הקולקציות הנמכרות בו. חנות הדגל של רשת קסטרו תיפתח בערב השקת הקניון והיא משתרעת על פני 1100 מ"ר בשתי קומות. בחנות יהיו כל מגוון המחלקות של קסטרו, נשים, גברים וילדים, החיבור בין 2 הקומות מתבצע באמצעות מעלית חדשה שמוקמה בתוך החנות וכן גרם מדרגות. החנות עוצבה על פי הסטנדרט האדריכלי החדש של קסטרו והיא תהפוך לחנות הדגל בנצרת עילית ונצרת. וכן לחנות ראשונה בקונספט בצפון הארץ.

סניף בית הקפה של רשת "קפה גרג" עבר שיפוץ רחב והתווספו לו מגוון מאכלים חדשים ומגוונים על ידי הצבת תנור טאבון חדש ומיוחד המאפשר את העשרת התפריט והפיכת בית הקפה-מסעדה למקום בילוי מיוחד במינו.

במקביל נפתחו חנויות חדשות של גולברי וסאקרה – רשת האיפור מקבוצת גולברי, חנות של גולף אנד קו וגולף אופנה שעברו שדרוג ושיפוץ, חנות חדשה של הוט מובייל, חנות האופנה לצעירים – "זיקו" התרחב לכדי שטח של כ 700 מ"ר. חנות בוטיק אופטיקה חדש של רשת FRAME, חנות משודרגת של תמנון בגודל 300 מ"ר, דוכן צעצועים חדש בשם "ששה" ועוד.

בהמשך עתידה רשת נעלי TOGO לפתוח חנות חדשה על שטח של כ- 180 מ"ר ורשת אופטיקה הלפרין תשיק גם היא חנות משופצת וחדשה.

במקביל למהלך שדרוג שטחי המסחר, נפתחו בקומת המשרדים שנמצאת בקומת המסחר העליונה, משרדי שירותים של אגפי העירייה ומחלקת החינוך של העיר. מתחם השירותים הנ"ל מהווה שדרוג לתושבי העיר אשר מגיעים לקניון ונהנים מחניה חינם, מיזוג אויר, חנויות אטרקטיביות וכן מענה לטיפול בנושאים משרדיים/ עירוניים.

אורי אבל, מנהל תחום מרכזי קניות מסחריים בקבוצת "מבנה": "אחרי ששנים סבל הקניון מתדמית נמוכה ולא אטרקטיבית ולאחר שערכנו סקר בעיר נצרת עלית, החלטנו לשדרג את הקניון לרווחת תושבי העיר נצרת עילית ולהשיב את הגאווה המקומית לקניון הראשון שהוקם בעיר . שיפוץ הקניון התנהל בד בבד עם תהליך שדרוג התמהיל על פי צרכי הלקוחות ובשיתוף מלא עם עיריית נצרת עלית ומענה לבקשותיה, כך שלמעשה תושבי העיר נצרת עלית והסביבה מקבלים היום מענה איכותי ועשיר למגוון חנויות אופנה, פנאי, הנהלה בנוסף לעסקים בעלי שימושיות יום יומית בקניון הממוזג והמקורה היחיד בעיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות