fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא הסוף, זה רק נגמר

ביום שלישי 19.12.17 ידע דיויד עזרן שזאת הפעם האחרונה שהוא משדר ברדיו "קול רגע", הוא שמר את זה בבטן ולא גילה לאף אחד, נכנס לאולפן השידור בידיעה שאלה השעתיים האחרונות שלו ברדיו * לאחר מכן פגש את מנכ"ל התחנה לשיחה אחרונה מבין רבות שיתקיימו מאחורי הקלעים באותם שבועות, שם הבינו השניים שהגיעו לצומת שלא ניתן לצאת ממנו * לחיצת יד, חיבוק, כך נחתמות 17 שנים
דיויד עזרן
דיויד עזרן

אם תשאלו את מאזיני התחנה מה זה בשבילם רדיו "קול רגע", יותר ממחצית יענו ללא כל צל של ספק דיויד עזרן. אולי השריד האחרון, הכוכב המקומי הבודד שנשאר שם, מאז ימי הזוהר של עופר דומינגז, הראל סלוצקי, ריצ'רד פרידמן, אריאלה שרון-שמר, אלדד גולן, עומר דיין, נחום תמיר ועוד רשימת שדרנים ארוכה ומפוארת, שהייתה שם ואינה עוד. בסרטון האחרון ל"סטורי", שצילם עזרן במתחם התחנה הוא נראה מאושר וסיכם "היו שלום, אני חייתי ביניכם".

דיויד עזרן
דיויד עזרן

-השארת מאזינים עם סימן שאלה גדול – כאלה שעד עכשיו מצפים לשמוע אותך בעשר בבוקר ולא באמת יודעים שעזבת.      

"משהו באנרגיה נגמר ביני לבין הרדיו בשנתיים האחרונות ואחרי שהתקבלה ההחלטה הסופית, כל שרציתי הוא לאסוף ציוד בן 17 שנים ולהמשיך משם הלאה, גם לא רציתי לעשות קרנבל פרידה ממאזיני התחנה, זה לא היה נכון לי ולא לרדיו".

-אתה נראה נוצץ, ממתי פרידות כאלה נעימות?

"כשמרגישים שירדה אבן אמיתית מהלב. הפסקתי ליהנות שם, הפכתי אדם פחות נחמד, לא הגיוני לעשות רדיו בחצי הילוך".

דיויד עזרן הגיע לרדיו "קול רגע" בן 21 כשדרן רדיו פיראטי ויישאר שדרן רדיו גם אחרי שהותו שם, בן 38, "את התואר שדרן רדיו לא העניקו לי בקבוץ בית קשת וגם לא השארתי אותו שם, הוא ממשיך איתי ותכף גדל".

עזרן ממשיך בדרכו, מתקיימות שיחות עם כל תחנת רדיו אפשרית, צפונית יותר וצפונית פחות, יותר מכך, אפילו הספיק כבר לסרב להצעה מפתה מאוד לשידור רצועה מרכזית בתחנה גדולה, "היום לפני 17 שנים הייתי חוטף בשתי ידיים הצעה לשדר 12:00-14:00 בתחנה ענקית כמו זאת שפנתה אלי. כיום אני חייב לאתגר את עצמי יותר, מחפש משהו שיהפוך לי את הבטן ועם הניסיון והקילומטרז' שיש לי אני גם מרשה לעצמי".

-איך הגעת למקום שהפסקת להתרגש?

"בסופו של דבר כל פתיחת מיקרופון הייתה חגיגה, אך לצערי ולשמחתי כאחד, את היכולות שלי גילו בגיל צעיר ומהכוונה להיות רק שדרן רדיו, גדלתי להיות מפיק ראשי ומנהל תכניות ושם כבר ההתעסקות היא לא רק עם מיקרופון, יש צוות עובדים, פרויקטים, קידומי מכירות. עבודה שוחקת".

-היית חוזר כמה צעדים אחורה ומבקש להיות רק שדרן.  

"לא ביקשתי כי לא רציתי. מה שכן, זאת הצעה שקיבלתי, מנכ"ל התחנה אפילו נתן לי מספר ימים לחשוב עליה… הייתי צריך בדיוק שנייה וחצי כדי לתת תשובה שלילית, חשבתי שנכון להיפרד, מיצינו אחד את השני".

-לא ידעתם לתחזק את הזוגיות ביניכם?

"בסך הכל מדובר ביחסי עובד-מעביד אבל, אולי נכון להציג את הדברים כך כי כשהולכים כברת דרך משותפת צריך לדעת לעשות עבודת תחזוקה… לא עשינו. הפכתי חלק מהנוף, ברור מאליו, זה שייזרק על הגדר בכל רגע נתון, הילד הטוב שיישאר שם לנצח. הפסקתי לקום בבוקר בכיף ובמהלך שנתיים ימים הנפש אותתה שנגמר לה".

-בגלל זה התחלת לחשוב טלוויזיה?

"לעולם לא עסקתי רק ברדיו, להתפרנס מרדיו אפשר עד גיל מסוים, לא אחרי שקונים בית, מתחתנים ומביאים ילדים לעולם. כל השנים ערכתי עיתון והתפרנסתי מהנחיית אירועים. בטלוויזיה נגעתי בקטנה כשהשתתפתי ב'בית ספר למוסיקה' והייתי חבר הוועדה המקצועית, פאנל גמר 'הכוכב הבא לאירוויזיון', בניתי 'יום בחיי' מושיק עפיה, השתתפתי ב'מסע קיץ' של ערוץ הילדים, הנחתי עם דידי הררי אירוע 'פתחון לב' ואפילו לקחתי חלק בשעשועון 'לא נפסיק לשיר' – יש כוונה לגדול, בהחלט, אם אתה שואל אותי מה החלום הגדול, התשובה ברורה – טלוויזיה".

עזרן נמצא כרגע במסלול הבטוח להגשה ב"רשת", הוא נבחר לשם לא בגלל שמו ופועלו אלא כי עבר בהצלחה אודישן ומבחני ידע – 160 ניגשו, 20 התקבלו ועזרן ביניהם בהליך הכשרה שעתיד להסתיים בחודש יוני.

-מה בסופו של דבר יגרום גם להצלחה טלוויזיונית?

"בכל מקצוע בחיים, אם תהיה אחד כמו כולם, הסיכוי להצליח יישאר קטן… כדי לנסות לתפוס משבצת משלך עליך להביא משהו מיוחד שאין לאף אחד".

מה הייחודיות שלך?

"אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל שאלת והמאזינים יעידו שאני 'מצלצל' אחרת, יש משהו בניגון הקול שהוא רק שלי, אני יודע לפלרטט עם המאזין, לגעת בו, לחבק אותו, לגרום לו להתרגש, מה שבסופו של דבר יוצר קשר מיוחד מעבר לשדרן-מאזין, מעין חום מיוחד שנשלח מרחוק. אחת לשבוע הייתה נוחתת מאזינה באולפן עם תבשילים, מאפים, ממתקים, מתנות, ניהלנו סוג של רומן רדיופוני".

-ומה מכאן?

"אמר פעם פילוסוף סיני שכל מסע גדול מתחיל בצעד אחד קטן, אז התחלתי, נרגש כמו לפני 17 שנים, נזכר בילד שרצה רדיו – עכשיו חולם טלוויזיה, להתחיל בקטן ככתב או מגיש פינה ולגדול להנחיה רחבה יותר".

על הרדיו הוא לא מוותר והרדיו לא וויתר עליו, בקרוב יכריז על בית חדש. כיום הוא פתח את עצמו לתחומים נוספים ומרוויח כספית כמו שלא הרוויח 17 שנים, עוסק בייעוץ תקשורתי ומלווה מועמד, שבפסח יכריז על ריצה לראשות מועצה אזורית גדולה, מפיק אירועים, כותב ומנחה כמעט כל ערב. "חזרתי ליהנות, אני בשטח והמושכות בידיים שלי, אני שולט בכל וגדל כל יום… מאוד רוצה לצעוק מה הולך לקרות איתי אבל עדיין לא יכול", מסכם עזרן.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות