fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השחקנים מיואשים, הקהל לא הגיע ובהנהלה מחכים לכסף

אווירת סוף עונה בהפועל בית שאן, בעקבות החובות לשחקנים והתוצאות נראות היטב. רק לפני כחודש הייתה הקבוצה חזק בתמונת הפלייאוף והיום היא שבורה, מקרטעת וחסרת אונים. מי יציל את האימפריה השוקעת?
היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)
היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)

הפועל בית שאן אולי סיימה את העונה, אבל העונה בהחלט לא סיימה עם הפועל בית שאן. עם חובות והתחייבויות של מיליון שקלים (נדמה כי אף אחד לא יודע מה הסכום המדויק או שאף אחד לא רוצה לחשוף אותו…), באגודה שוברים את הראש כיצד לסיים את העונה בצורה מאוזנת ומחפשים את הפתרונות איך בכלל לפתוח את העונה הבאה. ההתחייבויות לשחקנים עד לסיום העונה זה קרוב לחצי מיליון שקלים, ועוד מאות אלפי שקלים לספקים, שחקנים ומאמנים שסיימו את עבודתם ויש כמובן חובות לרשויות המס. סך ההכנסות עד לסיום העונה הם כחצי מליון שקלים מהעירייה.

לאחר שהשביתו את אימוני הקבוצה במשך שלושה ימים, שחקני הפועל בית שאן בהרכב חסר, הציגו יכולת חלשה מאוד מול כפר כנא החלשה, במשחק שהסתיים בתיקו ללא שערים. ביציעים של בית שאן בלט במיוחד שלט עם הכיתוב: 'הבטחות צריך לקיים', שלא היה צריך לנחש למי הוא כוון…
בקבוצה עדיין ממתינים להעברת יותר מחצי מיליון שקלים מתוך כספי התמיכות שהובטחו לקבוצה העונה.

היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)
היציעים ריקים, הרמז ברור (צילום אלטראס בית שאן)

עם סכום זה אמורים בבית שאן לשלם את המשכורות אותן חייבים לשחקנים עבור חודשים ינואר ופברואר וכמובן להשאיר כסף בקופה בכדי לעמוד בהתחייבויות לשחקנים עד לסיום העונה. "חצי מיליון שקלים זה הסכום שיספיק לתיפעול השוטף ולתשלום שכר לשחקנים עד סוף העונה, השאלה מה נעשה עם יתרת ההתחייבויות שזה חוב לחברות ההסעות, לחברת השכרת הרכבים, דלק, הוצאות שוטפות ועוד. בנוסף יש לאגודה חוב של 200,000 שקלים, שניתנו כהלוואה על ידי קבלן מקומי, חובות לרשויות המס, וכמובן המחאות דחויות שניתנו בגין הסדרים מול שחקנים ומאמנים שסיימו עבודתם בקבוצה", אומרים השבוע אוהדים מודאגים ומוסיפים: "יש חשש כבד מאוד שהקבוצה תסתבך אם לא ייעשה צעד להסדר כללי".
האוהדים ציינו כי מצבה של הקבוצה ניראה היטב ביציעים הריקים ביום שישי האחרון. "לאחר שרשרת ההפסדים והעובדה שהשחקנים שבתו במהלך השבוע, הגיעו מעט מאוד אוהדים למשחק וחבל. אם המצב ימשיך להידרדר הכל יכול ללכת לאבדון. אין ספק שנידרש ניהול מקצועי הרבה יותר".
ביום שני האחרון שוב השביתו השחקנים את האימונים. מרבית השחקנים הגיעו לאימון אך אף אחד מהם לא השתתף במחאה על הסחבת בתשלום המשכורות. בנוסף מציין כתבנו כי נותק הגז בביתו של השחקן הזר דימה אוסדצ'י ושחקנים אחרים טוענים כי אין באפשרותם למלא דלק ולהגיע לאימונים.
ביום רביעי אישר מנכ"ל הקבוצה אורן מנחם כי חלק מהסכום אותה התחייבה העירייה להעביר, הועבר לחשבון הקבוצה וישולם לשחקנים. שסוכם נוסף יועבר עד יום א' הקרוב.

ראש העיר בית שאן, רפי בן שטרית, התייחס למצבה הכספי של הקבוצה בדף הפייסבוק שלו וכתב: "יש אנשים ( מעטים מאד … בקושי על כף יד אחת…) שמעולם לא קנו אפילו כרטיס ב -20 שקל למשחק וכל מה שהם יודעים לעשות זה ללכלך לקלל להשמיץ ולהכפיש מהיציע או מאחורי המקלדת. להלן העובדות ורק עובדות, מאז תחילת העונה העברנו לקבוצה סך של 450 אלף שקל תרומות שגייסנו לקבוצה. בנוסף, העברנו לקבוצה לפני פחות מחודש סך של 208 אלף שקל. ביום ב׳, ביצענו העברה נוספת לקבוצה על סך של 200 אלף שקל נוספים וביום ראשון הבא נעביר סך של 150 אלף שקל נוספים. סך הכל רק לעונה הנוכחית יותר ממיליון שקל. לרשות הקבוצה עומד תקציב נוסף שיועבר אליה עד סוף השנה על סך של 270 אלף שקל".

עוד כתב בן שטרית: "המאמצים הגדולים וההשקעה האדירה בקבוצה היא חסרת תקדים. מעולם. אני מדגיש מעולם לא נתמכה קבוצת הכדורגל של הפועל בית שאן בסכומים כאלה על ידי העירייה. אני אמשיך לדאוג לקבוצה ולקשקשנים שמעולם לא גייסו שקל אחד לקבוצה אני מציע שיתחילו קודם לקנות כרטיס בקופה לפני שהם מגרגרים..".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות