fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תלמיד יא' מנצרת עילית: אלוף ישראל בהיאבקות

איתן פניבלוב גרף את המקום הראשון באליפות היאבקות הארץ לנוער במשקל 50 ק"ג.
עוד ניצחון בדרך לתואר( צילום עצמי)
עוד ניצחון בדרך לתואר( צילום עצמי)

איתן פניבלוב גרף את המקום הראשון באליפות היאבקות הארץ לנוער במשקל 50 ק"ג. איתן לומד בכיתת טו"ב – טכנאות ואלקטרוניקה במסלול השוחרות של תיכון אורט שרת בנצרת עילית.
לצד לימודיו הוא מטפח פעילות ספורטיבית בענף ההיאבקות ונחשב למתאבק צעיר ומבטיח. איתן מחזיק בתואר אלוף ישראל בהיאבקות לנוער בגילאי 15- 17 . לפני כשנתיים הוא השתתף בתחרות בינלאומית בהשתתפות מתאבקים צעירים מ- 16 מדינות וזכה במקום הראשון. "אני מתאמן שלוש פעמים בשבוע, יש לנו הישגים יפים ולפני תחרויות האימונים יותר אינטנסיביים ומתקיימים כמעט כל יום".

עוד ניצחון בדרך לתואר( צילום עצמי)
עוד ניצחון בדרך לתואר( צילום עצמי)

המאמן של איתן הוא אנטולי פרגר, שנחשב למאמן מוביל ומוערך מאוד ברמה הארצית. את פעילות הענף מלווה ותומכת העמותה לקידום הספורט, בראשות עו"ד נורברט שטיינגרט: "ספורטאי נצרת עילית מציגים הישגים מרשימים ומכובדים ברמה הארצית הבינלאומית בענפי ספורט רבים ובתחום ענף ההיאבקות, אנו גאים בספורטאים הצעירים שלנו, דור העתיד"
גם מנהלת בית הספר, ד"ר סיגלית ברגר ברכה את איתן על ההישג וציינה כי מדובר בתלמיד חרוץ בעל ערכי נתינה והתנדבות .
איתן עצמו לא בטוח בדבר רצונו להפוך את ההיאבקות לתחום עיסוק מקצועי בעתיד, "אני מאוד נהנה מהעיסוק בתחום, אבל אי אפשר להתפרנס מהיאבקות, אז אני לומד ומתכוון להשקיע בלימודים", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות