fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמעון גפסו קורא לתושבים: בחרו בנתנאל טויטו

ראש העיר שבקרוב יכנס לכלא מפרגן: "נתנאל בעל תואר אקדמי, מהיר תפיסה; בוגר יחידה מובחרת שמפגין בטחון ונזהר מהתנשאות ומיוהרה. איזו עיר לא תתגאה ותתברך בצעירים כמו נתנאל טויטו?".
שמעון גפסו
שמעון גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ראש העיר המורשע של נצרת עילית, שמעון גפסו, שבקרוב יתחיל לרצות את עונשו ויכנס לכלא, יצא היום בקריאה לתושבי העיר להצביע למתמודד נתנאל טויטו. כזכור, בנו אלירן, פרש לפני שבועיים מהמרוץ והצטרף למחנה טויטו.

גפסו בוחר (צילום עצמי)
גפסו בוחר (צילום עצמי)

"אתם מתבקשים להכריע לאן פניה של העיר שלנו. הפתק שתשלשלו לקלפי יקבע מי יישב בלשכת ראש העירייה ויכתיב את אופייה וצביונה, כמו גם את איכות חיי התושבים", כתב גפסו בפנייה לציבור, "ההכרעה שאתם נדרשים לה ברורה וחדה עד מאד: מצד אחד – בחור צעיר ומוכשר; אחד מבניה המשובחים של נצרת עילית; בעל אישיות בשלה ומזג נעים. איש נבון, נחוש, שולט בפרקטיקה ולא נופל גם בפרטים הכי קטנים של התיאוריה. בעל תואר אקדמי, מהיר תפיסה; בוגר יחידה מובחרת שמפגין בטחון ונזהר מהתנשאות ומיוהרה. איזו עיר לא תתגאה ותתברך בצעירים כמו נתנאל טויטו?".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות