fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלושה אזרחי כבוד חדשים בנצרת עילית

עיריית נצרת עילית אישרה הענקת אזרחות כבוד לשר הביטחון אביגדור ליברמן, שר הפנים ופיתוח הנגב והגליל, אריה דרעי ויו"ר קק"ל דני עטר
אביגדור ליברמן ( צילום: Michael Thaidigsmann, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)

הבקשה הוגשה על ידי ראש העיר רונן פלוט ואושרה פה אחד על ידי מליאת המועצה. בדברי ההסבר צוין כי אישי ציבור רבים פועלים למען נצרת עילית ונרתמים לסייע , אולם מתוכם, שלושה ראויים לציון מיוחד ולתואר אזרח כבוד של העיר, וזאת לנוכח פועלם המיוחד ויוצא הדופן למען העיר .

אביגדור ליברמן ( צילום: Michael Thaidigsmann, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)
אביגדור ליברמן (
צילום: Michael Thaidigsmann, ויקישיתוף, CC BY-SA 3.0)

שמו של השר אריה דרעי חתום על שורה של פרויקטים משמעותיים בתחומי חינוך,תרבות ופיתוח תשתיות בחודשים האחרונים, מאז כניסתו של ראש העיר רונן פלוט. השר דרעי מסייע בשני כובעיו, במשרד הפנים באמצעות אישור תכנית ההתייעלות בעירייה, ובמשרד לפיתוח הנגב והגליל באמצעות פרויקטים עירוניים בהיקפים גדולים.

שר הביטחון אביגדור ליברמן עמד מאחורי ההחלטה הגורלית לעתידה של נצרת עילית – העברת המפעלים הביטחוניים הגדולים מתל השומר, צריפין וחיפה. משמעות החלטה זו היא תוספת של למעלה מ -2000 מקומות תעסוקה חדשים עבור תושבי העיר והסביבה. כמו כן המפעלים הביטחוניים יהוו מנוע צמיחה אדיר לתעשייה בעיר ולהכנסות העירייה מארנונה. יו"ר קק"ל דני עטר נרתם בכל הכוח לסייע לנצרת עילית ולאחר שראה את מצבה הקשה של העירייה והמשבר הכספי, אישר הגדלת היקף השתתפות קק"ל במימון פרויקט הפארק העירוני. כמו כן היו"ר עטר בחר בנצרת עילית להיות העיר הראשונה בארץ בה יפעל בית נוער במימון קק"ל.

ראש העיר רונן פלוט אמר כי נצרת עילית מוקירה ומעריכה את פועלם של שלושת האישים וציין כי כל אחד מהם פעל באופן מיוחד תרומתו משמעותית וגורלית לעתידה של העיר. פלוט ציין כי העירייה תקיים את טקסי הענקת אזרחויות הכבוד   במועדים שונים.

הטקס הראשון יתקיים בסוף חודש מרץ ובמהלכו תוענק אזרחות כבוד לשר הביטחון אביגדור ליברמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות