fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלום לוי מונה למאמן הפועל בית שאן

יערוך הופעת בכורה על הקווים ביום שישי נגד אסי גלבוע. לוי חתם רק אחרי שקיבל את ברכת הדרך מראש העיר, רפי בן שטרית, שזוכה לביקורת רבה על מצבה העלוב של הקבוצה, נכון להיום המועמדת מספר 1 לירידה לליגה ב'.
עדיין מחייכים. שלום לוי, ראש העיר וההנהלה
עדיין מחייכים. שלום לוי, ראש העיר וההנהלה

אחרי איתן טייב ועידן בראון (שלושה הפסדים בשלושה משחקים, כולל הדחה מביכה מהגביע) מונה היום שלום לו למאמן הפועל בית שאן, ויערוך הופעת בכורה על הקווים ביום שישי נגד אסי גלבוע. לוי חתם רק אחרי שקיבל את ברכת הדרך מראש העיר, רפי בן שטרית, שזוכה לביקורת רבה על מצבה העלוב של הקבוצה, נכון להיום המועמדת מספר 1 לירידה לליגה ב'.

עדיין מחייכים. שלום לוי, ראש העיר וההנהלה
עדיין מחייכים. שלום לוי, ראש העיר וההנהלה

חמישה שחקנים מאיימים לעזוב אם לא יקבלו את החובות עד יום ראשון. הקפטן באסל טאהא, זכה לביקורת רבה על החלטתו לעזוב. בבית שאן אומרים כי לא מיהרו לשחרר אותו אחרי הכרטיסים האדומים שקיבל והשערים העצמיים שכבש ואחרי שנתנו לו במה בבוגרים ועזיבתו הייתה בבחינת סטירת לחי עבורם.

אוהדי הקבוצה זועמים על המצב וחוסר הוודאות בהנהלה ומתכוונים להפגין. כולם ממתינים למוצא פיו של ראש העיר, היחיד שמסוגל להושיע את הקבוצה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות