fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טרנד חדש: מסיבות חמות

לא רק הרווקות מארגנות מסיבות לפני החתונה, גם החמות

 

יכול להיות שנצרת עילית היא הסנונית הראשונה לטרנד חדש של מסיבות חמות? גם אם לא ומדובר רק בצירוף מקרים מעניין לראות את החמות לעתיד מארגנת לעצמה מסיבה שלפני חתונה בנה או בתה ודואגת שכל החברות הטובות יגיעו והחגיגה תהיה שמחה במיוחד עם אלכוהול,  מוסיקה וריקודים. "בפעם הראשונה שנתקלתי בהזמנה למסיבת חמות לא ממש הבנתי במה מדובר. כשהסבירו לי שגם האמא של הכלה רוצה לחגוג זה דווקא נשמע לי נורא נחמד וכייפי. למה לא? אם יש עוד הזדמנות לשמוח צריך לנצל אותה בכיף וחוץ מזה גם לאמא מגיע ליהנות , היא הרי גידלה את החתן או הכלה עוד מהבטן", סיפרה רחלי , תושבת העיר.

מסיבה חסרת תקדים. אירית וחברותיה (צילום: עצמי)
מסיבה חסרת תקדים. אירית וחברותיה (צילום: עצמי)

מי שהפכה את הגימיק למשהו קצת יותר רציני הייתה דווקא עירית שחר, יו"ר מועצת הנשים העירונית. עירית שחיתנה בשבוע שעבר את בנה טל עם בחירת ליבו אלישבע, החליטה לארגן לעצמה ולחברותיה מסיבת רווקות כיד המלך. עירית הזמינה את כל החברות הטובות לערב קריוקי ומצב רוח טוב במועדון,  שם הן בילו עד השעות הקטנות של הלילה :"זה היה ערב נפלא וחוויה מדהימה", סיפרה לאה ספיר אחת החברות שהוזמנו למסיבה " החלפנו חוויות , צחקנו המון ובעיקר נהנינו ושמחנו לקראת האירוע הגדול".

החברות של עירית מנצרת עילית שהשתתפו במסיבה : סימי ישינסקי, אפרת ברק, רונית מנטקה, שוש חנניה, מירה חדידה ולאה ספיר, בהחלט מתכוונות לאמץ את הרעיון גם לעצמן ."כיף גדול לבלות יחד תמיד ולפני חתונה של הבן והבת הכיף רק גדול עוד יותר, אין סיבה יותר טובה למסיבה" סיכמו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות