fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

התואר החדש: ליה שמטוב הפכה לסבתא

מפנה זמן לנכד. ליה שמטוב וביתה חגית גולדשטיין עם יורש העצר (צילום: מיה צבן, דוברות פוריה)

נכד ראשון לחברת הכנסת לשעבר ליה שמטוב מנצרת עילית.  ביום שני ילדה בתה הבכורה של ליה שמטוב, חגית גולדשטיין את בנה הראשון באגף החדש לאם וליילוד בבית החולים פוריה.

בצהריי יום שני הגיעו חגית גולדשטיין ובעלה גיא, תושבי כפר ברוך, לאגף החדש. כבר מהדרך הם הזעיקו את הסבתא לעתיד, שמטוב, שעזבה הכל ומיהרה לבית החולים. בשעות אחר צהריים, נולד במזל טוב הנכד הראשון משקל 3,420 ק"ג .

האמא המאושרת (30) חגית אמרה הבוקר (רביעי): "אני מרגישה טוב, הגוף עדיין מותש אבל זה נפלא להיות אחרי. הגעתי לבית החולים לסיור כשהייתי בהריון מה שמאד הקל עלי, כשהגעתי לחדר לידה זה נתן לי הרגשה מאד טובה לפגוש פנים מוכרות, קיבלתי יחס מאד חם ואישי".

חגית הוסיפה בחיוך שהיא מקווה שעכשיו אמה, תפנה יותר זמן להיות איתה ועם הנכד הרך . ואילו סבתא ליה שעד לפני חודש היתה חברת כנסת פעילה, אמרה בחיוך "יש לי הרבה תוכניות, אני לא עוזבת את הפוליטיקה, ממשיכה להיות נאמנה לישראל ביתנו, אבל בזמן הקרוב אני מתכוונת להקדיש זמן למשפחה ולנכד שלי".

מפנה זמן לנכד. ליה שמטוב וביתה חגית גולדשטיין עם יורש העצר (צילום: מיה צבן, דוברות פוריה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות