fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרוץ למיליון

איך מגיעים לחופש כלכלי? המנטור אלון אולמן רוצה לסדר לכם את חשבון הבנק
אלון אולמן
צילום: תומר פולטין

הסטטיסטיקה בארה"ב (בישראל, ניתן לשער שהמצב דומה) מראה שמתוך 100 אנשים שיעקבו אחריהם מתחילת הקריירה המקצועית שלהם ובמשך 40 שנה – 1 יהיה מיליונר, 2 יהיו חופשיים מבחינה כלכלית, 7 ימשיכו לעבוד בגלל שהם חייבים, 36 לא יהיו בין החיים ו-54 יהיו נתמכי סעד, קצבאות, פנסיה ויחיו ברמת חיים נמוכה.

אלון אולמן
אלון אולמן (צילום: טלי שיאצו)

עצוב? מזעזע? הגיוני? ככה זה בחיים? כל אחד מקבל מה שמגיע לו? גורל? מזל? קארמה? גנים? הורוסקופ? רוב האנשים שרואים את הסטטיסטיקה הזו, מעדיפים לעשות שני דברים: להסיט את המבט הצידה כדי לא לראות את המציאות כמות שהיא, או להחזיק אצבעות שמצבם יהיה טוב. מה הסיכוי שהסטת המבט והחזקת האצבעות האלו יועילו ויביאו אותם להשתייך ל-3% העליונים של הסטטיסטיקה?

אפס! כל מי שיהיה מוכן ללמוד, להתפתח ולשאול את עצמו את השאלות הנכונות, יוכל להשיג בצורה מיידית, שליטה על מצבו הכלכלי ובטווח הארוך לשנות לחלוטין את המעמד הכלכלי והחברתי שלו ולהגיע לאותו מושג נכסף – "חופש כלכלי".

אלון אולמן, מרצה מבוקש, מאסטר בהצלחה מעשית ופריצת גבולות, יקיים ביום שישי, 30.5, אירוע חופש כלכלי בבית ציוני אמריקה בתל אביב. באירוע יספר אולמן על חסמי העושר של כולנו, על איך חושבים עשירים, מה הוא חופש כלכלי ואיך כל אחד יכול להגיע לשם. מידע נוסף בטל': 809-700-700- 1

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות