fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוצים להרוויח עלי כסף ואפילו לא נותנים לי להתאמן לשמור על כושר"

הכדורגלן ירדן כהן נמצא בפלונטר ובפרשת דרכים בנוגע לקריירה שלו
ירדן כהן
ירדן כהן במדי נצרת עילית (צילום: חג'ג ראחל)

ירדן כהן חזר מחופשה בתאילנד ומצא את עצמו בבעיה. הפועל נצרת עילית, קבוצתו בשנים האחרונות, לא רוצה בו לעונה הבאה. אלא שבנצרת עילית קיבלו החלטה לפיה הוא יושאל רק תמורת כסף. עכשיו נסו למצוא קבוצה בליגה הלאומית שתשלם דמי העברה ועוד אחרי עונה חלשה שלו. כהן, בן 25, נמצא בפלונטר ובצומת דרכים משמעותית בקריירה שלו. "כרגע אני בבית, גיל רוצה להשאיל אותי ואף קבוצה לא רוצה בהשאלה", הוא אומר.

ירדן כהן
ירדן כהן (צילום: חג'ג ראחל)

-הוא רוצה עליך כסף, לגיטימי

"כן, אבל זה לא ריאלי. קבוצות שרוצות אותי לא מעוניינות לשלם כסף. הורידו לי את החשק בכלל, מצד אחד רוצים להרוויח עלי כסף ומצד שני אפילו לא מוכנים לתת לי להתאמן עם הקבוצה כדי לשמור על כושר".

-אז מה תעשה?

"אין לי מושג, בינתיים אני מתאמן לבד, תקוע בבית".

-כועס על ירון הוכנבוים שלא רוצה אותך?

"אני לא כועס עליו, לעולם לא אשכח את העובדה שבגיל 17 הוא נתן לי את ההזדמנות הראשונה בבוגרים, אבל אי מאוכזב מהדרך. יש דרך להיפרד משחקן ולא דרך כתבות".

-אתה מבין את ההחלטה שלו?

"כן, כי צריך לרענן את הסגל, צריך דם חדש אחרי כמה שנים לא טובות, למרות שאני רוצה לעזוב, זו החלטה נכונה, אבל הדרך שזה קורה נותנת לי לעזוב בטעם רע מאוד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות