fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרויקט הסדרת צומת המוסכים הוקדם לדצמבר הקרוב

שר התחבורה ישראל כץ אישר והעבודת לשיפור הצומת יחלו כבר בראשון בדצמבר
השר ישראל כץ ורונן פלוט
השר ישראל כץ ורונן פלוט

ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט, פועל בחודשים האחרונים מול משרד התחבורה בדרישה לקדם ולדחוף הסדרת צומת המוסכים. על אף שהצומת אינו בשטחה המוניציפאלי של נצרת עילית, פלוט נכנס לעובי הקורה וזאת בשל מיקומו בכניסה לעיר והיותו עורק תחבורה מרכזי עבור תושבי נצרת עילית.

השר ישראל כץ ופלוט
השר ישראל כץ ופלוט

"כל זמן שהתושבים שלי עושים שימוש יומיומי בכביש הזה ומסכנים את חייהם, מוטלת עלי האחריות עליי לדאוג לטפל בבעיה ולא מעניין אותי באיזה שטח מדובר", הסביר פלוט וציין כי עיקר הבעיה נעוצה בהיותו של הכביש חד נתיבי במעגל תנועה בקוטר 100 מטרים.

פלוט: "אני לא יודע מה עבר בראש של המתכננים, אבל זה פשוט לא הגיוני, אף אחד לא יודע למי יש זכות קדימה בצומת, וכמעט מדי יום מתרחשות בו תאונות נזק"

הסוגיה הועלתה בפני שר התחבורה ישראל כץ במהלך ביקורו בנצרת עילית לפני מספר חודשים. פלוט הסביר כי הבעיה בצומת איננה סובלת דיחוי וכי הטיפול חייב להתבצע באופן מידי ובדחיפות הגבוהה ביותר. "כל יום שעובר ואין תאונה הוא בגדר נס. מדובר ברולטה רוסית, סכנה אמיתית לחייהם של אלפי אנשים שנוסעים בכביש מדי יום", אמר.

השר כץ הטה אוזן קשבת והנחה את הצוות המקצועי במשרדו לתעדף את הפרויקט. ביום שני השבוע קיים פלוט ישיבת עבודה נוספת עם השר עם בשורה של ממש. השר הודיע כי בראשון בדצמבר יחל הפרויקט להסדרת הצומת באמצעות חברת נתיבי ישראל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות