fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסטיבל האסיף יוצא לדרך בבית שאן

בעיריית בית שאן נערכים לבואם של רבים לאירועי חג הסוכות שייערכו בבית שאן. שיתוף פעולה בין רכבת ישראל לעיריית בית שאן יאפשר לציבור הרחב ליהנות ממגוון האירועים והפעילויות בחול המועד
דודו אהרון ישיר ( צילום: פרטי)
דודו אהרון ישיר ( צילום: פרטי)

פסטיבל האסיף מתחיל היום בבית שאן. בעיריית בית שאן נערכים לסייע לעסקים הפרטיים בעיר ולמבקרים הרבים הצפויים לפקוד את העיר. במהלך הפסטיבל יתקיימו אירועים ומופעים רבים בבית שאן ובסביבתה: בין השאר, יתקיימו הופעות של דודו אהרון בתיאטרון הרומי (10.10), מופעים פתוחים בפארק האקליפטוס של רותם כהן ופסטיבל בירה (9.10), איב אנד ליר (8.9), פסטיבל אורות, צלילים וטעמים; מופע אור-קולי לילות שאן בגן לאומי, סיורים קולינריים ועוד.

דודו אהרון ישיר   ( צילום: פרטי)
דודו אהרון ישיר ( צילום: פרטי)

במסגרת שיתוף הפעולה יוקצו שני אוטובוסים אשר יבצעו שאטל ללא תשלום למבקרים בעיר כל שעה עם הגעת הרכבת לתחנה. האוטובוסים ייצאו באותה השעה לכיוונים מנוגדים יפזרו ויאספו את הנוסעים בתחנות. האוטובוסים יפעלו מהשעה 10 בבוקר ועד לרכבת האחרונה.

בעירייה פועלים ומנסים לקדם גם הפעלת רכבת מאוחרת מתוזמנת לסוף המופעים בכל שלושת ימי חול המועד. בנוסף, אושר תקציב לצוות דיילים שיהיו אחראים על קליטת האוטובוסים בתחנת הרכבת וכן על הכוונתם לשאטל בכל שעה. הדיילים ילוו את האוטובוסים וידאגו שהנהג יעצור בכל תחנה יוריד ויעלה נוסעים. ובתוך כך, הוחלט על הפקת פלייר תיירותי-עסקי בשיתוף ובתיקצוב מרכז צעירים בית שאן ובו פירוט המסלול של השאטל, מידע קצר על כל אתר ופרסום העסקיים המקומיים בבית שאן. צוות הדיילים יהיו לבושים בחולצות של הרכבת, והם יחלקו לכל המבקרים המגיעים לאזור מפות ופרסומים שונים של האתרים והעסקים בבית שאן.

לקראת האירועים הצפויים אמר ראש העיר רפי בן שטרית: "אנחנו פותחים את הלב ומזמינים את הציבור ליהנות ממגוון המופעים והאירועים שייערכו בחג סוכות, אשר ימחישו את מיתוגה של העיר כאחד ממוקדי התיירות היותר אטרקטיביים בצפון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות