fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורבס: 15 רופאים ממרכז רפואי העמק דורגו "הרופאים הטובים בישראל"

על פי הפרסום בפורבס, הבדיקה מתבצעת על פי שיטה שבה רופאים בכל תחום מדרגים את עמיתיהם מהתחום שלהם ומתחומי רפואה שיש בהם ממשקים. הדירוג מתבצע על בסיס נתונים של עשרות המלצות של רופאים על עמיתיהם.
בית חולים העמק (צילום דוברות בית החולים)
בית חולים העמק (צילום דוברות בית החולים)

עיתון פורבס מפרסם זו הפעם החמישית את רשימת הרופאים המדורגים כטובים ביותר בישראל, בחלוקה לקטגוריות, על פי תחומי הרפואה השונים.

במגזין שראה אור בשבוע האחרון, נכנסו 15 רופאים ממרכז רפואי העמק לרשימת הרופאים הטובים בישראל, על פי הדירוג של פורבס. מדובר ברופאים בכירים המובילים בתחומם. על פי הפרסום בפורבס, הבדיקה מתבצעת על פי שיטה שבה רופאים בכל תחום מדרגים את עמיתיהם מהתחום שלהם ומתחומי רפואה שיש בהם ממשקים. הדירוג מתבצע על בסיס נתונים של עשרות המלצות של רופאים על עמיתיהם.

בית חולים העמק (צילום דוברות בית החולים)
בית חולים העמק (צילום דוברות בית החולים)

הרופאים הטובים בישראל ממרכז רפואי העמק הם: פרופ' סתוית אלון שלו, מנהלת המכון לגנטיקה, פרופ' אריאל קורן, רופא בכיר ביחידת המטו אונקולוגית ילדים, מנהל מח' ילדים בגמלאות, פרופ' ראובן מדר,  מנהל היחידה לראומטולוגיה, פרופ' דן הרשקו, מנהל מחלקה כירורגית א', פרופ' דורון קופלמן, מנהל מחלקה כירורגית ב', פרופ' אהרן הופמן, מנהל היחידה לכירורגית כלי דם, ד"ר אברהם שזר, מומחה בכתף וטראומה אורתופדית, מנהל יחידת הכתף במערך אורתופדיה שיקום בעמק, ד"ר נעם בור, מנהל היחידה לאורתופדיית ילדים במערך אורתופדיה שיקום, ד"ר לי גולדשטיין, מנהלת היחידה לפרמקולוגיה קלינית ואיזון תרופתי ורופאה בכירה במחלקה פנימית ג', ד"ר דניאל בריסקו, מנהל מחלקת העיניים, ד"ר אלעד ברקוביץ', רופא נשים בכיר במחלקת נשים ויולדות ובמרפאת אנדומטריוזיס, מומחה לניתוחים אנדוסקופיים מתקדמים, ד"ר נאסר סקרן, מנהל היחידה לכירורגיה לפרוסקופית מתקדמת ובריאטרית במרכז הרפואי העמק, ד"ר דוד טובבין, מנהל מכון נפרולוגיה, ד"ר מיכאל זיו, מנהל מחלקת עור, ד"ר רוני גד דודיוק, סגנית מנהל מחלקת עור.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות