fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פדרו, זוכרים?

הקשר הברזילאי ששיחק בעונה שעברה במדי הפועל נצרת עילית הגיע לארץ להסדיר את ענייני הביטוח שלו ובינתיים שומר על כושר בקבוצה
ההברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

אורח היה היום באימון הפועל נצרת עילית: הקשר הברזילאי פדרו פטראצי סאס, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה.

פדרו באימון נצרת עילית היום (צילום יצחק סולומון)
פדרו באימון נצרת עילית היום (צילום יצחק סולומון)

כזכור, פדרו, בן 28, קרע את רצועות הברך ונאלץ לחזור לברזיל, שם נותח. הוא הגיע לנצרת עילית בחלון העברות בינואר 2017 והספיק לשחק 7 משחקי ליגה בלבד, לפני שנפצע נגד עירוני נשר ונאלץ לחזור הביתה.

בתקופה הקצרה בה היה בישראל הספיק להתחבב על כולם, בזכות אופיו הנוח ובזכות הכדורגל שלו. אחרי תקופת שיקום בת למעלה מחצי שנה, חזר לאימונים. הוא הגיע לישראל למשך שבועיים, להסדיר את ענייני הביטוח שלו ומתגורר בינתיים בדירה של ברזילאי אחר, חוליו סזאר. בתקופה בה ישהה בישראל יתאמן בקבוצה. ביום שני נסע עם הקבוצה למשחק החוץ בראשון לציון.

פדרו: "הרופאים אומרים אני כשיר, אני מרגיש כשיר, ניהלתי משא ומתן עם קבוצה מלטביה, אבל לא חתמתי, כרגע אני לא יכול לשחק כי חלון העברות סגור. לחזור בעונה הבאה לנצרת עילית? הלוואי. אני אוהב את המקום ואת האנשים. הייתה לי כאן תקופה קצרה אבל יפה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות