fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ש"ס תומכת באבי אלקבץ לראשות עיריית עפולה

יושב ראש תנועת ש"ס אריה דרעי קרא השבוע למצביעי ש"ס לתמוך בראש עיריית עפולה המתמודד לראשות העירייה בבחירות הקרובות
ס. אבי אלקבץ (צילום: ישראל פרץ)
אבי אלקבץ (צילום: ישראל פרץ)

יושב ראש תנועת ש"ס אריה דרעי, קרא השבוע למצביעי ש"ס לתמוך בראש עיריית עפולה אבי אלקבץ, שמתמודד לראשות העירייה בבחירות הקרובות.

במכתב מפורט ואישי לאלקבץ כותב ח"כ דרעי: "אני שמח להודיעך כי לאור תרומתך הרבה והעשייה המבורכת בקדנציה החולפת לטובת העיר עפולה ותושביה, הוחלט לתמוך במועמדתך לראשות העירייה בבחירות שהתקיימו בקרוב. אני מקווה כי נמשיך ליהנות מפירות העבודה המשותפת, תוך שמירה על צביונה הייחודי של העיר עפולה, אשר לך כראש העיר יש בו ללא ספק חלק נכבד".

תמיכה זו התקבלה לפני בשורת האיוב שנפלה על בית ש"ס ומדינת ישראל עם מותו של מנהיג התנועה הרב עובדיה יוסף. את מפלגת ש"ס בעפולה מובילים צורי כהן והרב גולד.

אבי אלקבץ התייחס לחיבור עם ש"ס: "ראשית אני משתתף בצער המשפחה, התנועה וכמובן בצערה של מדינה שלמה עם לכתו של מנהיג גדול, הרב עובדיה יוסף זצ"ל. החיבור והתמיכה של ש"ס חשובים להמשך דרכנו והמשך שגשוגה של העיר. מכתבו של הרב דרעי מחמם את הלב ומעיד שהעשייה והתפתחות העיר עפולה לא נעלמים מעיניי המנהיגים גם בירושלים".

אלקבץ, שאושפז בסוף השבוע שעבר בבית החולים, שוחרר ביום ראשון השבוע וחזר במרץ להמשך הקמפיין שלו.

קיבל את תמיכת ש"ס. אבי אלקבץ (צילום: ישראל פרץ)
קיבל את תמיכת ש"ס. אבי אלקבץ (צילום: ישראל פרץ)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות