fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"רוצה להוריד פרופיל, להתרכז בכדורגל ובעבודה על המגרש"

האיש החם של עפולה בשבועות האחרונים הוא החלוץ הצעיר, שחר הירש, שהגיע לפני כחודשיים מהפועל חיפה, ומהר מאוד הפך לסחורה הלוהטת של הקבוצה. הירש כבש היום (שישי) בתיקו 1:1 נגד הפועל רמת גן
שחר הירש בפעולה (צילום: חגאג רחאל)
שחר הירש בפעולה (צילום: חגאג רחאל)

הפועל עפולה ממשיכה במסע ההתאוששות שלה. היום (שישי), רשמה הקבוצה תיקו 1:1 מול הפועל רמת גן. לזכות עפולה כבש שחר הירש בדקה ה-64. תוצאת התיקו מגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד מהם 0:2 על קטמון באצטדיון גרין בשבוע שעבר.

בעקבות התיקו עלתה הפועל עפולה למקום ה-14 כשבמאזנה 10 נקודות. שני הניצחונות האחרונים הכניסו המון אופטימיות בקבוצה. "אם נמשיך כך, מהר מאוד נחלץ מהתחתית", אמרו במועדון בשביעות רצון.

האיש החם של עפולה בשבועות האחרונים הוא החלוץ הצעיר, שחר הירש, שהגיע לפני כחודשיים מהפועל חיפה, ומהר מאוד הפך לסחורה הלוהטת של הקבוצה.

הירש הוא בנו של חלוץ העבר נתן הירש, הגיע כמושאל מהפועל חיפה, במטרה לצבור ניסיון ודקות משחק. בהפועל חיפה עוקבים אחרי הכישרון המבטיח וכבר סימנו אותו. העונה הם מיהרו לוותר עליו, בעונה הבאה ייקחו אותו יותר ברצינות, כפי שעשו עם רועי שוקראני, שעשה עונה מצוינת בהפועל נצרת עילית בליגה הלאומית, חזר לחיפה, שם התקשה להשתלב, עד שלאחרונה קיבל הזדמנות ותקע יתד בהרכב הראשון של הקבוצה.

שחקנים בהפועל עפולה מספרים שהירש הוא בחור שקט, עם שתי רגליים מוצקות על הקרקע. "הוא יודע מה הוא שווה, מודע ליכולות שלו, ומאמין כי יחזור בגדול להפועל חיפה. עפולה היא עבורו תחנת ביניים", אומר שחקן בקבוצה.

עם שריקת הסיום בשבוע שעבר נגד קטמון, עטו על הירש אנשי תקשורת רבים וביקשו את התייחסותו למשחק. הירש גזר על עצמו תענית דיבור. "אני רוצה להוריד פרופיל, להתרכז בכדורגל ובעבודה על המגרש", הסביר.

קשר עפולה, יובל שאוט, פונה לבית החולים, שם נשאר במהלך הילה להשגחה. הצעיר דור ככב פונה אף הוא לחדר המיון, נתפר בשפה העליונה ושוחרר לביתו.

שחר הירש בפעולה (צילום: חגאג רחאל)
שחר הירש בפעולה (צילום: חגאג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות