fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עפולה: נעצרה תושבת העיר בחשד כי הורתה לבצע בכלב חיתוך אוזניים

(צילום: ג'ניס גולדמן)
(צילום: ג'ניס גולדמן)

מפקחי משרד החקלאות ופיתוח הכפר עצרו גולשת שהעלתה לרשת תמונות של כלב חבוש מיד לאחר שבוצע בו ניתוח חיתוך אוזניים. על פי חוק צער בעלי חיים חל איסור על חיתוך ברקמה חיה של בעל חיים לצורכי נוי, קרי אוזניים, זנבות וכל חלק בגופו של בעל החיים. חיתוך אוזניים מהווה עבירה פלילית.

לאחר עבודה אינטנסיבית לאיתור הגולשת, אשר העלתה תמונה של כלבה חבוש ומעליה הכיתוב: "מסכן קטן – חתכנו לו את האוזניים", הצליחו מפקחי המשרד, בשיתוף עם המשטרה, לאתרה בדירה בעפולה. ובסוף השבוע הגיעו מפקחי המשרד בליווי המשטרה והפיקוח העירוני לביתה. הכלב הוחרם והועבר לטיפול במתקן מוגן של המשרד. הגולשת נחקרה והודתה בביצוע העבירה, אך סירבה למסור את פרטי הווטרינר שביצע את החיתוך. המקרה עודנו בחקירה, במטרה להתחקות אחר הווטרינר המבצע. נגד הגולשת נפתח תיק משפטי.

לפני כשלושה שבועות עצרה משטרת ישראל באזור עפולה שני חשודים בעבירות של סחיטה ואיומים. השוטרים הערניים הבחינו שברכבם של החשודים נמצא גור כלבים מגזע פיטבול, כבן 3 חודשים, שאוזניו חתוכות. ניכר היה שהחיתוך התבצע זה עתה, כיוון שאוזני הכלב דיממו ונתפרו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות